  • 71. Data: 2019-02-23 10:16:34
    Temat: Re: Sportowy SUV audi z dieslem :-) Ma elektryczną sprężarkę
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Dacia Logan SCe 75: VMax = 158 km/h
    > Dacia Logan dCi 75: VMax = 140 km/h
    > Lada 4x4 1.7: VMax = 142 km/h
    > Lada Granta 1.6: VMax = 172 km/h
    > Fiat Tipo 1.4: VMax = 182 km/h
    >
    > Póki co, producenci jeszcze robią normalne samochody dla normalnych ludzi.

    To jest pocieszająca wiadomość.
    Obawiam się, że udział tych wersji w wolumenie sprzedaży jest mały.

    Inna sprawa, że ostatnio dostałem samochód zastępczy Ford Focus nówka 3
    tys. km przebiegu. Czyli nowy, nowoczesny, niedrogi kompakt. Warczał
    trochę jak traktorek, ale wyrywał asfalt spod kół. Aż sprawdziłem dane i
    okazało się, że ma silnik 1000 cm3 :-)
    O czym to ma świadczyć? O tym, że naprawdę nie trzeba dużego silnika
    emitującego dużo hałasu i spalin (a w późniejszym terminie dużo
    odpadów), żeby zapewnić dynamikę dającą "bezpieczeństwo czynne", o
    którym lubią pisać miłośnicy pasji do motorsportu.

  • 72. Data: 2019-02-23 10:28:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-23 o 09:57, Shrek pisze:

    > https://youtu.be/cIBaRYuJTV8?t=8 ;)

    Oraz tak
    https://www.youtube.com/watch?v=frPtmyISqeY

    > Można ale nie wolno;)

    Ani coś dodać, ani ująć.

  • 73. Data: 2019-02-23 10:32:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-23 o 09:03, p...@g...com pisze:
    > Co ciekawe UE powoli zmienia front:
    >
    > http://www.brd24.pl/technika-jazdy/komisja-pe-przegl
    osowala-blizej-do-automatycznego-ograniczania-predko
    sci-samochodow/?fbclid=IwAR0RPhwA5RkeHAy7XDlLDGAaNW6
    DS3m8j6pMoHfHy1c8meMkU_2SZno1rsY

    To się jeszcze uwali. Może być np. ze względu na wolność i demokrację.
    Od dziesiątek lat co jakich czas powraca temat, żeby już nie było
    odcinków bez limitów prędkości i nigdy nie udaje się tego przeprowadzić
    do końca.

  • 78. Data: 2019-02-23 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Sądzę, że w pierwszej kolejności padło by paru ludzi od marketingu.
    > Mogli by dostać pomieszania zmysłów.

    :))))
    Marketingowcy sprzedadza wszystko. Bezpieczenstwo tez.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 75. Data: 2019-02-23 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Co to znaczy za szybko - za szybko przyjechali by do roboty, do
    > marketu?

    Cos w tym jest.
    Mamy coraz wiecej narzedzi ktore pozwalaja nam zrobic coś lepiej i
    szybciej niby oszczedzajac dzieki temu czas.
    Smartfony z dostepem on line do wielu rzeczy, szybsze samochody, lepsze
    drogi.

    Czy ktos odczuwa ten zyskany czas?
    Bo ja mam wrazenie ze jest dokładnie odwrotnie i po prostu mamy coraz
    wiecej zadan na głowie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 79. Data: 2019-02-23 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Temu, że z 8 litrowego samochodu zarobek i zysk był większy niż z 6
    > litrowego.

    I dlatego ze paliwo było za grosze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 76. Data: 2019-02-23 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest.pl ...

    > Zakazać wszystkich aut -> ludzkość padnie.
    > Już?

    A dlaczego wszystkich?

  • 74. Data: 2019-02-23 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A spaliny ... spalanie samochodow mocno nieliniowe,
    > to jaką predkosc akceptuje twoja wersja spoleczenstwa i dlaczego nie
    > 30km/h ?

    No przeciez była tu ostatnio dyskusja i wnioski były takie ze 70-90km/h
    to najbardziej optymalna predkosc przelotowa poza jakimis wyjatkami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 77. Data: 2019-02-23 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale co w tym patologicznego ?
    > Wystarczy spojrzec na te odcinki, ze ludzie chetnie jezdza ponad 140.
    >
    > Ba - mozna spojrzec na nasze odcinki - niezbyt duzo jest osob jadacych
    > ponad 140, ale jednak sa ...

    To niech nie jezdza. Pozytku z tego dla spoleczenstwa nie ma zadnego a
    frajde z jazdy to sobie na torze mozna czerpac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 80. Data: 2019-02-23 12:24:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-22 21:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > znaczy jezdziłes audi rs6 i ci sie nie podobało? :)
    W życiu, nawet nie wiedziałem, że RS jet robione też w wersji kombi. :-)
    A RS6 jest chyba tylko(!) w kombi. Tylko po co kupować kombi RS6, jak
    można kupić zwykłe coupe R8, które przy odrobinę niższej mocy i momencie
    jest o 0,5 s lepsze do setki (bo jest o jakieś 400 kg lżejsze) i pewnie
    bez porównania lepsze w zakrętach.