  • 21. Data: 2014-07-23 19:41:30
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale wiesz ze nie wolno ?

    Ale czego nie wolno - sprzedać swojej własności, czy ponownie montować
    używki, czy jeszcze czegoś innego nie wolno? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 22. Data: 2014-07-23 20:01:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > Ja bym pojechał na złom (taki co skupuje głównie złom a nie samochody)
    > z uprawnieniami do wydawania zaświadczeń i zapytał czy dowalą mi karę
    > za niedowagę.
    >
    > Jeśli tak to do karoserii nawsadzałbym złomu do wagi wymaganej. Złom
    > jest po 90gr nawet jakbym miał go dokupić (ale ja akurat mam dostęp do
    > złomu).

    Tobie nie wstyd tak afiszować się ze swym brakiem kręgosłupa moralnego?
    Przecież zachęcasz go do jawnego oszustwa z premedytacją...

  • 23. Data: 2014-07-23 20:07:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@t...pl> wrote in message

    > ...mnie się też jedno zrodziło, przepisy mocno ograniczają dowolne
    > dysponowanie własnością co jest jakąś totalną bzdurą.

    Dlaczego bzdurą? Przepisy mają służyć sprawnemu, zorganizowanemu
    społeczeństwu a nie tolerować samowoli i bałaganu...
    Dowolne dysponowanie własnością? Znaczy co, możesz śmieci wysypać
    w dowolne miejsce bo to Twoja własność?

    > Niedługo dowalą 10 lat za wymianę oleju w nie autoryzowanym
    > serwisie.

    Za wymianę nie, ale za wylanie oleju w trawę - powinni!

> [...]
    > być w porządku z obowiązującą literą prawa i mając świadomość, że złomując
    > bierze niestety jakieś grosze a nie może sam samochodu wyrejestrować bo
    > takie mamy prawo to czy może go sprzedać np. znajomemu mieszkającemu w
    > innym kraju i od razu od niego odkupić? Oczywiście potem już samochodu nie
    > rejestrować tylko postawić sobie na koziołkach na własnej działce,
    > wymontować co mu się podoba a z reszty zrobić np. kurnik i nie płacić za
    > niego OC ?
    > Znajomy oczywiście poświadczy autentyczność transakcji. Czy wtedy prawnie

    Czy my Polacy mamy jakiś uraz mózgu aby tak strasznie musieć kombinować?

  • 24. Data: 2014-07-23 20:59:24
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał

    > Dowolne dysponowanie własnością? Znaczy co, możesz śmieci wysypać
    > w dowolne miejsce bo to Twoja własność?

    Na swoim terenie - jak najbardziej! Nie myl przepisów porządkowych
    z prawem własności. Nie należy srać na ulicy ale u siebie mogę
    nawalić pośrodku trawnika...

    Jak będę chciał zrobić z bloku silnika stolik w salonie, to jest to
    moje święte prawo i wara wszystkim od tego!

    --
    Hinek

  • 25. Data: 2014-07-23 21:14:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Tobie nie wstyd tak afiszować się ze swym brakiem kręgosłupa
    > moralnego? Przecież zachęcasz go do jawnego oszustwa z
    > premedytacją...

    żeby wszyscy mieli takie kręgosłupy jak ja.

    po za tym NTG

    po za tym zszokowałeś mnie. Poważnie. Ale tu nie konfesjonał.

    Zastanawiam się dlaczego sądzisz, że w morzu złodzieji i oszustów,
    którzy mieszkają w Polsce ja będę nieskazitelny (to nie jest pytanie).
    To ja pracuję nad tym żeby uciec z Polski od nich a nie oni ode mnie.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 26. Data: 2014-07-23 21:48:42
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dlaczego bzdurą? Przepisy mają służyć sprawnemu, zorganizowanemu
    > społeczeństwu

    Skoro maja, to czemu nie sluza?

    a nie tolerować samowoli i bałaganu..

    Co roku Sejm uchwala ok. 20000 stron ustaw. Jesli za pomoca tylu
    przepisow, ktorych nawet uchwalajacy nie sa w stanie fizycznie
    przeczytac, chcesz opanowac samowole i balagan, to tak jakbys alkoholizm
    leczyl gorzalka, a AIDS paniami stojacymi przy drogach.

    > Dowolne dysponowanie własnością? Znaczy co, możesz śmieci wysypać
    > w dowolne miejsce bo to Twoja własność?

    Jesli swoja wlasnosc wywala na posesje bedaca jego wlasnoscia, to
    wylacznie jego sprawa, jesli oddzialywuje na prywatne wlasnosci innych,
    to juz nie tylko jego sprawa.
    Caly czas mowimy o sytuacji, ze gosc kupuje samochod, jezdzi nim, a
    kiedy chce nim dowolnie rozporzadzac, to Tusk mu mowi, ze wlasciciel nie
    moze sam sobie rozkrecic samochodu, bo to straszne jest, ale ta sama
    czynnosc w wykonaniu pracownikow zlomowiska jest juz OK. Krotko mowiac
    ustawodawca zagwarantowal monopol na biznes i uwazasz, ze to w porzadku.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 27. Data: 2014-07-23 21:53:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.07.2014, 19:41, WOJO pisze:

    > Ale czego nie wolno - sprzedać swojej własności, czy ponownie montować
    > używki, czy jeszcze czegoś innego nie wolno? :)

    Nie wolno NICZEGO, na wszystko musi byc papier. Takie komunistyczne
    myslenie, ze niektorzy boja sie nawet pierdnac bez zezwolenia. Kolega z
    gory wlasnie to zaprezentowal.

  • 28. Data: 2014-07-23 21:54:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 22.07.2014, 19:11, Adam Wysocki pisze:
    > 2. Co jest potrzebne (fizycznie), żeby wyrejestrować samochód? Bo pewnie
    > coś będę musiał zawieźć do tej kasacji. Sama rama wystarczy? Płaci się coś
    > za to wtedy? Zakładam że ramę uda mi się przewieźć.

    Znajomemu przy zlomowaniu ostatnio nawet katalizator wiercili zeby
    zobaczyc czy nie wybebeszony...

  • 29. Data: 2014-07-23 21:54:51
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tobie nie wstyd tak afiszować się ze swym brakiem kręgosłupa moralnego?

    Zaraz, mylisz moralnosc z prawem, a to nie tylko sa rozne rzeczy, ale
    czasem wrecz sie wykluczaja. Gosc kupil za swoja kase samochod, jezdzil
    nim, placil cholernie wysokie podatki chocby w paliwie, a na koniec nie
    wolno mu wymontowac i sprzedac nic ze swojej wlasnosci, bo to
    ustawodawca zagwarantowal pracownikom zlomowiska. To wlasnie jest
    niemoralne.

    > Przecież zachęcasz go do jawnego oszustwa z premedytacją...

    Nie on, tylko ustawodawca.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 30. Data: 2014-07-23 21:55:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 22.07.2014, 19:35, PiteR pisze:
    > Jeśli tak to do karoserii nawsadzałbym złomu do wagi wymaganej.

    Powodzenia. Chyba ze zlomiarz slepy i wszystko ma w dupie. A takich juz
    malo.