  • 141. Data: 2016-06-02 16:28:42
    Temat: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    " ąćęłńóśźż" news:nhkcs0$nf8$2@node2.news.atman.pl
    > Mam niemal zawsze (9/10) echo od znajomego dzwoniącego do mnie z numeru
    > 'stacjonarnego' 22- (nr tpsa, ale nie wiem, czy to nadal tpsa, czy może
    > gdzieś go
    > przeniósł).
    > Przekonywał mnie, że to u mnie, dopóki nie zmieniłem telefonu i jest to
    > samo.

    O jakiem zmianie tel piszesz?
    Z czego na co?
    Czyli co? Obecnie mają tel. w upc masz zawsze od tego człowieka echo w
    rozmowie?
    A jak on z tego nr zadzowni na komórkę też jest echo? Wtedy by to wykluczyło
    jedną ze stron jako tą felerną, generującą echo.

  • 142. Data: 2016-06-06 22:10:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2016 16:12:40 +0200, jedrek napisał(a):
    > Lepszy, bo nie złapie echa z niezaplanowanego opóźnienia przesyłu, czkawki
    > (?)
    > I zauważyłem przypadłość, że dzowniąc z POTS-a orange na upc zdarza się, że
    > czasami system twierdzi, że nr upc jest zajęty. Gdy w końcu się dodzwonisz
    > posiadacz nr upc twierdzi, że nigdzie nie dzwonił ani do niego nie dzwoniono
    > aby linia miała być zajęta dla innych. Jakieś wąskie gardło tego upc?

    UPC jak UPC - ale zdaje sie, ze jesli gdzies po drodze bedzie pelne
    gardlo, to uslyszysz "zajete" a nie "kierunek zajety".

    Tym gardlem moze byc polaczenie TP-UPC, albo odcinek
    abonent_Orange-bramka czy bramka-abonent_UPC.

    UPC chyba w wiekszosci ma telefony "przeniesione" z Orange?
    To chyba nawet zadnej bramki nie ma, bo to ciagle ta sama linia z tej
    samej centrali ...

    > Podobnie ma play ze swoimi na 2G, słuchawka leży nieużywana, zalogowana, a
    > próbujący się dodzwonić dostaje info, że numer jest ponoć zajęty...

    W Play wszelkie cuda mozliwe.

    Ale mnie sie to w Idei czy Erze zdarzalo - sms na telefon "nr ...
    usilowal sie z toba polaczyc". A caly czas siedzialem przy telefonie.

    J.