  • 51. Data: 2014-11-28 22:13:26
    Temat: Re: Sterowanie radiem w kierownicy
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m57nam$k62$...@n...news.atman.pl...

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:54775b23$0$2661$6...@n...neostrada
    .pl...

    >Rację ma, kto dzisiaj nagrywa płyty CD/DVD, skoro to samo mieści się na
    >karcie wielkości paznokcia?

    Zdaje sie mnie splonkowales?

    >Już więcej sensu widzę w winylach.

    Malo mnie to interesuje, i nie chce mi sie tlumaczyc.

  • 52. Data: 2014-11-28 22:15:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >wiesz... niektorzy sa zboczeni i czasem kupuja oryginalna, tloczona plyte
    >cd....

    aktualizacja gpsa tez przychodzi na plytach

  • 53. Data: 2014-11-28 22:17:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    W dniu 2014-11-27 o 22:51, tck pisze:

    >Ja tam słyszałem że audiofile robią kopie do samochodu w trosce o swoje
    >skarby :-)

    niektorzy nie chca sie pierniczyc z kopiowaniem i odsluchuja z plyty, ba,
    np. kursy jezykow obych sa na mp3, na cd

  • 54. Data: 2014-11-28 22:18:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-11-27 o 18:10, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >No bo jest przeżytkiem.

    Mam wrażenie, ze sam masz 500 lat i jesteś przeżytkiem.

  • 55. Data: 2014-11-28 22:22:24
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    re wydumał(a) w news:m5abhd$ptv$1@mx1.internetia.pl :
    > Użytkownik "MichaelData(R)"

    > Ale, że co ? Pokazujesz mi program, który używam i który nie umie cytować ?

    To jak wytłumaczysz ten obrazek?
    http://www.grzegorz.net/oe/pics/wlm8064_7.png
    Zapomniales o kreseczce.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 56. Data: 2014-11-28 23:40:13
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 28 Nov 2014 18:16:00 +0100 "re" <r...@r...invalid> napisał:

    >Jeśli przez "Twój" rozumieć ten, którego używam

    A niby co innego miałbyś rozumieć przez "Twój"? Taki który sam
    napisałeś, ale go nie używasz? ;-)

    >to nie, nie ma takiej opcji po prostu.

    Odpal Ollydbg i dorób brakującą funkcjonalność ;-))

  • 57. Data: 2014-11-30 18:42:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "__Maciek"

    >Jeśli przez "Twój" rozumieć ten, którego używam

    A niby co innego miałbyś rozumieć przez "Twój"? Taki który sam
    napisałeś, ale go nie używasz? ;-)
    ---
    No tak.

    >to nie, nie ma takiej opcji po prostu.

    Odpal Ollydbg i dorób brakującą funkcjonalność ;-))
    ---
    Wiesz dobrze, że to bez sensu.

  • 58. Data: 2014-11-30 18:43:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "re"

    Ja tam słyszałem że audiofile robią kopie do samochodu w trosce o swoje
    skarby :-) A skoro kopia to technologia tak poszła do przodu że bawienie
    się płytami jest bez sensu :-)
    ---
    Bawienie pendrajwami czy kartami też, ale jakoś odtwarzacze tylko tyle
    oferują
    ---
    Ostatnio trafiłem jeszcze na coś co umożliwia streamowanie z komórki po BT.

  • 59. Data: 2014-11-30 19:14:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)"

    > Ale, że co ? Pokazujesz mi program, który używam i który nie umie cytować
> [...]

    Używaniem kolejnego programu ?

    Zapomniales o kreseczce.
    ---
    Odruch

  • 60. Data: 2014-12-01 10:34:10
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 30 Nov 2014 18:42:07 +0100 "re" <r...@r...invalid> napisał:

    >Odpal Ollydbg i dorób brakującą funkcjonalność ;-))
    >---
    >Wiesz dobrze, że to bez sensu.

    Dyć był smajlej, nie? :-)