  • 21. Data: 2009-03-24 23:04:09
    Temat: Re: Strach w Erze?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 22:31:28 +0100, Boombastic napisał(a):

    > Nie dzwoni się bo się bojkotuje ludzi z telefonami w Play, bo chcą taniej
    > dzwonić.

    To coś słabo ten bojkot wychodzi, bo do mnie jakoś dzwonią.
    I dzwonić będą coraz więcej, zwłaszcza jak ludzie poprzenoszą numery z
    W3 do Playa.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2009-03-24 23:19:40
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqb1dl$f0q$1@inews.gazeta.pl>,
    "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> wrote:

    > Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zwłaszcza do Play.

    To juz sprawa Playa.
    Czy lepiej by bylo gdyby Plus podniosl stawki na rozmowy przychodzace?

    TA

  • 23. Data: 2009-03-24 23:37:44
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 00:19:40 +0100,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Czy lepiej by bylo gdyby Plus podniosl stawki na rozmowy przychodzace?

    A co to za różnica, czy płacę drożej do Plusa, czy do Playa?
    W Orange mam wewnątrz sieci rozmowy po 20 groszy + dodatkowe 190 zł w
    ramach premii za doładowanie + jeden darmowy numer przez miesiąc, ale za
    to minuta do Plusa mnie kosztuje 60 gr, a do Playa 75 gr.
    Więc co, miałem siąść i płakać tak jak ty, że poza sieć mam drogo?
    Kupiłem rok temu starter Playa i teraz Orange może nawet cenić sobie po
    100 zł za minutę poza sieć, a mnie to jest całkowicie obojętne, bo od
    roku z Orange ani razu nie zadzwoniłem poza sieć.
    I Tobie to samo radzę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 24. Data: 2009-03-25 11:08:10
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Chris pisze:

> [...]
    > 100 zł za minutę poza sieć, a mnie to jest całkowicie obojętne, bo od
    > roku z Orange ani razu nie zadzwoniłem poza sieć.

    i co nosisz dwa telefony?
    az

  • 25. Data: 2009-03-25 12:36:18
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > To coś słabo ten bojkot wychodzi, bo do mnie jakoś dzwonią.
    > I dzwonić będą coraz więcej, zwłaszcza jak ludzie poprzenoszą numery z
    > W3 do Playa.

    Odpowiedź dostałeś już w powyższym poście Titusa. Wystarczyła mała
    prowokacja i znowu błazeński post.

  • 26. Data: 2009-03-25 13:22:33
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 13:36:18 +0100, Boombastic napisał(a):

    > Odpowiedź dostałeś już w powyższym poście Titusa.

    Do mnie ta odpowiedź nie ma zastosowania, bo ja nie oddzwaniam.
    Jak ktoś ma do mnie interes, to on dzwoni, nie ja.
    A rodzina jak na razie dzwoni do mnie na Orange, jakkolwiek chyba już
    nie długo, bo gdy skończą nam się darmowe minuty, to wszyscy razem
    przechodzimy z numerami do Playa.

    > Wystarczyła mała
    > prowokacja i znowu błazeński post.

    Czytając grupę można zauważyć, że błazeńskie posty to raczej twoja
    specjalność.

    --
    Krzysztof

  • 27. Data: 2009-03-25 13:24:45
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 12:08:10 +0100, Tomek napisał(a):

    > i co nosisz dwa telefony?

    Tak, chociaż z coraz większym zainteresowaniem przyglądam się telefonom
    na dwie karty.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 28. Data: 2009-03-25 13:44:06
    Od: osiek <o...@g...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Owszem, zgadza sie. Skoro tacy cwani to niech oddzwaniaja.
    >
    > TA
    Titus, jakbyś zadzwonił do mnie jako klient i powiedział że nie będziesz
    ze mną rozmawiać bo do mnie masz drożej niż do innych i nie jest to 0700
    czy jak to się tam teraz zwie to nic bym Ci nie sprzedał bo jaką miałbym
    pewność że zapłacisz mi za fakturę? Jakbyś zadzwonił do mnie prywatnie i
    powiedział że kończysz rozmowę bo masz do mnie drożej niż do Zenka to
    skreśliłbym Cię z listy znajomych. Na szczęście marne szanse są że
    zadzwonisz do mnie jako klient i zerowe że jako znajomy. Dajesz po
    prostu świadectwo sobie jaki jesteś skąpy i żałósny i nie myl skąpstwa z
    oszczędnością. Każdy wybiera ofertę taka która dla niego jest
    najkorzystniejsza i tyle.

    PS Odnosiło się to bardziej do Twojej wcześniejszej wypowiedzi, zresztą
    do tej też w sumie też

  • 29. Data: 2009-03-25 13:59:39
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Tak, chociaż z coraz większym zainteresowaniem przyglądam się telefonom
    > na dwie karty.

    noszenie 2 telefonów ma tez zalety.. jak pada bateria to zwykle w jednym...
    podobnie jak Ty korzystam z 2 ofert różnych sieci i chwalę sobie tanie
    rozmowy niskim kosztem

  • 30. Data: 2009-03-25 15:43:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqdd0b$s3f$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    osiek <o...@g...pl> wrote:

    >Dajesz po
    > prostu świadectwo sobie jaki jesteś skąpy i żałósny i nie myl skąpstwa z
    > oszczędnością. Każdy wybiera ofertę taka która dla niego jest
    > najkorzystniejsza i tyle.

    Bredzisz.
    Dlaczego ja mam byc skapy i zalosny, a ci ktorzy przechodza na Playa -
    nie sa?

    OK, nastepny blazen do KF.

    TA