  • 31. Data: 2009-03-25 15:54:34
    Temat: Re: Strach w Erze?
    Od: osiek <o...@g...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Bredzisz.
    > Dlaczego ja mam byc skapy i zalosny, a ci ktorzy przechodza na Playa -
    > nie sa?
    >
    > OK, nastepny blazen do KF.
    >
    > TA
    napisałem Ci nie myl skąpstwa czyli nie będę rozmawial bo jest drożej z
    oszczędnością czyli chęcią płacenia jak najmniej i nieuzależnianie
    rozmów od stawki

    a błaznów to sobie szukaj w rodzinie. Od jakiegoś czasu widzuje wysyp
    Twoich postów na różnych grupach i mam wrażenie że trolujesz.

  • 32. Data: 2009-03-25 16:23:21
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > To juz sprawa Playa.,

    Plusa jeżeli już. I Twoja bo kłamiesz.

    > Czy lepiej by bylo gdyby Plus podniosl stawki na rozmowy przychodzace?

    To chyba oczywiste że nie.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 33. Data: 2009-03-25 16:24:14
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Boombastic ni au koto ha itsumo tanosii

    > Przecież do Play sie nie dzwoni, jeszcze tego nie wiesz? To się zaraz
    > dowiesz.

    A kiedy dokładnie się dowiem? Bo mam już Playa długo i jakoś do mnie
    dzwonią.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 34. Data: 2009-03-25 16:36:21
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Tomek ni au koto ha itsumo tanosii

    > i co nosisz dwa telefony?

    Ja swego czasu nosiłem 3, nic wielkiego.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 35. Data: 2009-03-25 16:38:21
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Chris ni au koto ha itsumo tanosii

    > Tak, chociaż z coraz większym zainteresowaniem przyglądam się
    > telefonom na dwie karty.

    W jaką markę celujesz? Ciekawi mnie jak sprawuje się Myphone, większość z
    nich jest na 2 SIMy.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 36. Data: 2009-03-25 17:03:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > A kiedy dokładnie się dowiem? Bo mam już Playa długo i jakoś do mnie
    > dzwonią.

    Widzę że dla ciebie to sarkzm musiałby wyjść z lasu i ugryźć cię w tyłek.

  • 37. Data: 2009-03-25 17:39:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqbrj1$h8l$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > A co to za różnica, czy płacę drożej do Plusa, czy do Playa?
    > W Orange mam wewnątrz sieci rozmowy po 20 groszy + dodatkowe 190 zł w
    > ramach premii za doładowanie + jeden darmowy numer przez miesiąc, ale za
    > to minuta do Plusa mnie kosztuje 60 gr, a do Playa 75 gr.

    Nie, to nie tak.
    Orange, Heya, Plus wprowadzaja plaskie taryfy 'do wszystkich'. Podobne
    to tej playowej. Tylko, ze te plaskie taryfy nie obejmuja Playa. Czyli
    do Playa placi sie przynajmniej dwa razy drozej niz nie do Playa.
    I nie jest to 'wina' czy zmowa tych operatorow.
    Co wiecej Play wprowdzil (Ok, nie oni to wymyslili) te usluge ze
    premiuje uzytkownikow za przyjmowanie rozmow spoza Playa.

    Dla mnie te obydwie akcje sa nieetyczne.
    Niestety, kazdy uzytkownik mysli tylko o sobie. I wszytsko sie kreci.

    Gdyby kazdy myslal bardziej globalnie, i bojkotowal te oferte, to Play
    musialby zrownac cene polaczen przychodzacych (a na pewno moze skoro
    polowa i tak dzieli sie teraz z uzytkownikami) i wtedy u wiekszosci opow
    byla podobna plaska taryfa.

    TA

  • 38. Data: 2009-03-25 21:42:48
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 17:38:21 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > W jaką markę celujesz?

    Na razie w żadną. Zniechęca mnie krótki czas pracy na baterii.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 39. Data: 2009-03-25 21:53:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 18:39:36 +0100,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    > to tej playowej. Tylko, ze te plaskie taryfy nie obejmuja Playa. Czyli
    > do Playa placi sie przynajmniej dwa razy drozej niz nie do Playa.

    Ciekawe, że nic o tym nie wiem i z Orange do Plusa oraz Ery płacę tylko
    o 20% mniej niż do Playa!

> [...]
    > musialby zrownac cene polaczen przychodzacych (a na pewno moze skoro
    > polowa i tak dzieli sie teraz z uzytkownikami) i wtedy u wiekszosci opow

    No widzisz! Ty chcesz bojkotować Playa, a ja bojkotuję W3, bo mnie getta
    komórkowe stworzone przez W3 już wkurzyły.
    Play stworzył mi możliwość takiego bojkotu i ja z tego korzystam.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 40. Data: 2009-03-26 07:42:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    >musialby zrownac cene polaczen przychodzacych (a na pewno moze skoro
    >polowa i tak dzieli sie teraz z uzytkownikami) i wtedy u wiekszosci opow

    Ale pomysl tez o pozytywach:
    -placimy zeby czwarty operator zarobil i zeby konkurencja byla
    wieksza. Skutki w zasadzie juz widac.

    -to w sumie dobrze ze powstala mozliwosc takiego 0-700.

    -no i mozna swiadomie nie placic :-)

    Szkoda tylko ze tylko jedna firma jest promowana do takiego modelu ..

    J.