  • 11. Data: 2015-04-17 14:27:53
    Temat: Re: Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ku przypomnieniu przed wyborami: Tylko ktoś bez prawa jazdy może stawiać
    > radary zamiast budować drogi... :-)
    > Kto to powiedział? :-)))

    A drogi zbudował czy nie? Jakby nie było to podczas jego rządach długość A+S
    gdzieś tak się podwoiła albo i lepiej, więc akurat w tej kwestii ja do niego
    pretensji nie mam i tych kilka FR mogę mu wybaczyć. Tym bardziej, że to za
    jego rządów zlikwidowano budki dla ptaków (atrapy) więc jeździ się znacznie
    przyjemniej.

    W sumie to i tak mnie zaskoczyłeś że podałeś pełny cytat bo często tu na
    grupie pojawia się zmanipulowany w formie tylko pierwszej części.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2015-04-17 14:52:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-04-17 12:30, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Ja to rozumiem. Tylko po co do tego wykadrowanie? Zwykłe powiększenie
    > nie starczy? Zastanawiam się bo jak wiadomo że jak coś się zaczyna
    > obrabiać to nie zawsze wychodzi na końcu to co było na początku. ;-)

    Nie wiem ja kto bedzie wygladac, ale moze po prostu cos w stylu calego
    kadru + dodane w okienku powiekszenie facjaty i blach, jakby ktos mial
    watpliwosci.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2015-04-17 15:08:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości

    >A drogi zbudował czy nie? Jakby nie było to podczas jego rządach
    >długość A+S gdzieś tak się podwoiła albo i lepiej, więc akurat w tej
    >kwestii ja do niego

    I tak, i nie. Droge u nas buduje sie dosc dlugo - jeden zaczyna,
    drugi dokancza.
    Pierwszy uzyskuje najwazniejsza rzecz - dotacje z Unii i decyzje
    srodowiskowa :-)

    Ale dotacja sie nam nalezy niemal z automatu, a kto optowal za
    wejsciem do EU, a kto przeciw przed referendum, to mozna sobie
    przypomniec :-)

    Dobrych drog przybylo, ale tez przybylo kas na nich :-)

    A z planu minimum na rok 2012 zrealizowano ... polowe ?
    Mamy juz 2015, plan zrealizowano chyba w 80%, i gdzie sa te drogi,
    ktore ten rzad zaplanowal na pozniej ? :-)

    >pretensji nie mam i tych kilka FR mogę mu wybaczyć. Tym bardziej, że
    >to za

    Trzy setki. Plus nowsze.

    >jego rządów zlikwidowano budki dla ptaków (atrapy) więc jeździ się
    >znacznie przyjemniej.

    I znow - i tak, i nie.
    Nie wiedziec czemu na likwidacje dano ... 4 lata ?
    Juz nie pamietam - termin minal przed opuszczeniem stanowiska, czy po
    ? :-

    >W sumie to i tak mnie zaskoczyłeś że podałeś pełny cytat bo często tu
    >na grupie pojawia się zmanipulowany w formie tylko pierwszej części.

    Zawsze mozna posluchac w oryginale
    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    I co robi sie dalej ? Najpierw drogi, czy najpierw FR ? :-)

    Choc prawde mowiac - jak patrze na te FR ... to mi wyglada, jakby ktos
    to specjalnie sabotowal.
    Nie bylo jakiejs unijnej dyrektywy, ktora musielismy spelnic, wiec
    rzad sie postaral aby spelnic i jednoczesnie kierowcow nie ograniczac
    ?

    J.

  • 14. Data: 2015-04-17 18:53:06
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2015-04-17 o 14:52, elmer radi radisson pisze:

    > Nie wiem ja kto bedzie wygladac, ale moze po prostu cos w stylu calego
    > kadru + dodane w okienku powiekszenie facjaty i blach, jakby ktos mial
    > watpliwosci.

    Żeby nie było - tego typu systemy istnieją i działają całkiem sprawnie.
    Np. taki Neurocar:
    http://neurosoft.pl/produkty/neurocar/neurocar-redli
    ght/

    W ramach pokazu, bohater otrzymuje zdjęcie tablicy rejestracyjnej
    (kadr), zdjęcie pojazdu z przodu, kilkusekundową sekwencję wideo oraz
    kilka dodatkowych zdjęć. :)

    A tutaj film z kamery "od tyłu":
    https://www.youtube.com/watch?t=35&v=tjWpr-y-td4

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 15. Data: 2015-04-19 13:45:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 14:27, Ergie pisze:
> [...]
    >
    > W sumie to i tak mnie zaskoczyłeś że podałeś pełny cytat bo często tu na
    > grupie pojawia się zmanipulowany w formie tylko pierwszej części.

    Według ostatniego raportu NIK 70% tych dróg nadaje się do remontu.
    T.