  • 11. Data: 2018-01-25 19:57:51
    Temat: Re: SuperClick
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/25/2018 8:02 AM, Stregor wrote:
    > I wreszcie doszliśmy do rady jedynie słusznej. Należy wymienić zasilacz.

    A po co? Mój ma moc o napięciu 50A. Powinien wystarczyć. Problemem sa
    tylko złacza. Podobno wystarczy pociągnąć piny lakierem do naprawiania
    ogrzewania szyby i zaczyna banglać. Prawdziwy problem to że chińczycy
    robią złe przelotki molex->karta i taką co podał Marcin to musialem
    wypiłować z jednej strony żeby karta weszła, piny też kiepsko pasowały.
    Typowa chińszczyzna.

  • 12. Data: 2018-01-25 20:09:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-24 o 10:10, Stregor pisze:

    > Karty ISA o których pisał Sebastian nie wymagały sterowników.
    Z tego co pamiętam to nie takie proste. Trzeba było jakimiś zworkami coś
    ustawiać. Przerwania?

    Robert

  • 13. Data: 2018-01-25 20:28:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/25/2018 8:09 PM, Robert Wańkowski wrote:
    > Z tego co pamiętam to nie takie proste. Trzeba było jakimiś zworkami coś
    > ustawiać. Przerwania?

    Przerwania to skalpelem, jak zalutowali na stałe. Zworkami ustawiono
    Master/Slave kart ISA jak były dwie w tym samym slocie.

  • 14. Data: 2018-01-25 20:38:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Przerwania to skalpelem, jak zalutowali na stałe. Zworkami ustawiono
    > Master/Slave kart ISA jak były dwie w tym samym slocie.

    A ja myślałem, że tylko dyski bywały na jednej taśmie.

    Robert

  • 15. Data: 2018-01-25 22:33:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > A ja myślałem, że tylko dyski bywały na jednej taśmie.

    Odwrotnie.
    Dyski były "na szelkach" - dwie taśmy do jednego MFM.

    Ale żeby być w tematyce wątku:
    po zakończeniu pracy należało uruchomić debug g:c800 czy jakoś tak.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2018-01-26 21:10:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > po zakończeniu pracy należało uruchomić debug g:c800 czy jakoś tak.

    Nie działa :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2018-01-26 23:23:55
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 26 Jan 2018 21:10:27 +0100, marfi wrote:

    > Nie działa :)

    No trudno, będziesz miał mnóstwo nowych znajomych na fejsie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 18. Data: 2018-01-27 00:19:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-26, marfi <marfi @bb.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie działa :)

    U mnie działa. Próbowałeś przeinstalować Windows?

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-01-27 12:52:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> napisał w wiadomości

    > U mnie działa. Próbowałeś przeinstalować Windows?

    Próbowałem ale dostaję komunikat, że na tym sprzęcie nie można
    reinstalowac windows bo 0xc0000877

    --
    marfi