  • 1. Data: 2018-02-14 21:11:01
    Temat: Modulik radiowy 433/868 pre-certified
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Halo grupa!

    Szukam, szukam i jakiś marny wybór jest. Potrzebny bardzo prosty modulik
    radiowy na pasmo ISM, ale taki co byłby już wstępnie przebadany przez
    producenta pod kątem wymagań dyrektywy radiowej, a jeszcze lepiej jak
    będzie dodatkowo zgodny z FCC.

    Na razie znalazłem takie coś:
    http://www.microchip.com/wwwproducts/en/RN2483
    I takie coś:
    https://www.lairdtech.com/products/rm1xx-lora-module

    Ale to dla mnie nawet nie są armaty, ale maszyny wojenne do walki z
    muchami. Ktoś coś widział prostszego?

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2018-02-14 21:48:18
    Temat: Re: Modulik radiowy 433/868 pre-certified
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu środa, 14 lutego 2018 21:11:05 UTC+1 użytkownik Jakub Rakus napisał:
> [...]
    > https://www.lairdtech.com/products/rm1xx-lora-module
    >
    > Ale to dla mnie nawet nie są armaty, ale maszyny wojenne do walki z

    Przejrzyj sobie ofertę firmy HOPERF.
    Przykład:
    http://www.hoperf.com/upload/rf/RFM69HW-V1.3.pdf

    pytający

  • 3. Data: 2018-02-15 18:16:25
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 14.02.2018 o 21:48, pytajacy pisze:

    > Przejrzyj sobie ofertę firmy HOPERF.
    > Przykład:
    > http://www.hoperf.com/upload/rf/RFM69HW-V1.3.pdf

    Dzięki, widziałem. O ile sam moduł jest bardzo fajny, to mocno
    powątpiewam w wiarygodność tych chińskich "raportów z badań". Wyglądają
    jak sprawozdanie studenta, który tylko zrobił kopiuj-wklej obrazki z
    laborki, tam gdzie coś nie poszło poprawił w paincie, a na końcu
    zapomniał o wnioskach.

    Jakub Rakus