  • 11. Data: 2010-07-29 13:46:05
    Temat: Re: Syk z amortyzatorów
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > I zawsze tak było? Nie przypominam sobie żebym coś takiego słyszał w
    > jakimkolwiek normalnym aucie, ale może nie zwróciłem uwagi.

    Zacząłem to słyszeć jakieś 2 miesiące temu. Jak jest bardzo słonecznie, to w
    tylnym lewym kole (w zawieszeniu) na dziurach, gdy pracuje amortyzarot/sprężyna
    słuchac piszczenie. Coś jakby tarł metal o metal - tylko jak jest bardzo dorąco
    i słonecznie. Wygląda tak, jakby jakiegos smarowania było mało. Zacząłem się
    przysłuchiwać i od tamtego czasu to syczenie amortyzatorów mnie przesladuje ;)
    Podobne syczenie dochodzi z okolic kierownicy - zakładam, że to hydraulika
    wspomagania.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 12. Data: 2010-07-29 14:29:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > tarł metal o metal - tylko jak jest bardzo dorąco i słonecznie. Wygląda
    > tak, jakby jakiegos smarowania było mało.

    Miałem tak samo.
    Piszczała sprężyna ocierająca o elementy zawieszenia czy podwozia, która aż
    się wyginała z powodu uszkodzenia silentblocków tylnej belki.

    Czym jeździsz?

  • 13. Data: 2010-07-29 14:37:41
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Miałem tak samo.
    > Piszczała sprężyna ocierająca o elementy zawieszenia czy podwozia,
    > która aż się wyginała z powodu uszkodzenia silentblocków tylnej belki.
    >
    > Czym jeździsz?

    Mondeo 2009. To piszczenie tak około 2 miesiące temu zauważyłem. Auto miało
    wtedy przejechane około 30kkm.

  • 14. Data: 2010-07-29 14:40:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mondeo 2009. To piszczenie tak około 2 miesiące temu zauważyłem. Auto
    > miało wtedy przejechane około 30kkm.

    Moje Megane miało koło 60 kkm.
    Na wszelki przypadek daj komuś do obejrzenia tylną zawiechę, choć nie wiem
    czy w Mondeo jest belka sztywna, pewnie nie.

  • 15. Data: 2010-07-29 15:25:27
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 29 lip 2010 o 14:37 GMT, Katanka napisał(a):

    > Mondeo 2009. To piszczenie tak około 2 miesiące temu zauważyłem. Auto miało
    > wtedy przejechane około 30kkm.

    2 miesiace temu i nie byles jeszcze skontrolowac tego w ASO?

    PB,ANMSP

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 16. Data: 2010-07-29 15:33:03
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Brzezi wrote:

    > 2 miesiace temu i nie byles jeszcze skontrolowac tego w ASO?

    Nie chce mi się zostawiac tam auta na pół dnia. Jak będę robił przegląd
    gwarancyjny to dam listę uwag, które mam do samochodu (uzbierało się juz kilka)
    i niech robią.