  • 1. Data: 2012-06-15 15:45:21
    Temat: Szukam wtyczek NINIGI NS25-G2
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc :)

    Potrzebuje z tysiac wtyczek ("na juz" ze 300szt) takich:
    http://www.tme.eu/pl/details/ns25-g2/zlacza-sygnalow
    e-raster-254mm/ninigi/#
    W TME nie ma na stanie. Podpowiecie gdzie mozna kupic w kraju?

    Druga sprawa - nie wiem jak sie nazywa i czego googlac - porzadna
    zaciskarka do stykow w takich wtyczkach jak wyzej i podobnych np:
    http://www.tme.eu/pl/details/mx-5263-pbtl/zlacza-spo
    x/molex/0008701040-5263pbtl/#
    Bede mial "troche" do pozaciskania wiec chce kupic dobre narzedzie,
    zebym nie oszalal przy tym ;-)

    Cos takiego moze byc?
    http://www.tme.eu/pl/details/mx-63811-1000/zaciskark
    i-pozostale/molex/0638111000/#

    Z gory dzieki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2012-06-15 15:57:28
    Temat: Re: Szukam wtyczek NINIGI NS25-G2
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Potrzebuje z tysiac wtyczek ("na juz" ze 300szt) takich:
    > http://www.tme.eu/pl/details/ns25-g2/zlacza-sygnalow
    e-raster-254mm/ninigi/#
    > W TME nie ma na stanie. Podpowiecie gdzie mozna kupic w kraju?

    a to jest jakaś nietypowa wtyczka?
    http://allegro.pl/wtyk-zlacze-wentylator-2-pin-molex
    -czarne-zen-5szt-i2384103868.html

> [...]
    x/molex/0008701040-5263pbtl/#
    > Bede mial "troche" do pozaciskania wiec chce kupic dobre narzedzie,

    tylko nie daj się napuścić na tego typu:
    http://allegro.pl/zaciskarka-konektorow-ctbrand-ct-2
    02b-i2358910112.html

  • 3. Data: 2012-06-15 15:58:39
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 15.06.2012 15:45, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    e-raster-254mm/ninigi/#
    > W TME nie ma na stanie. Podpowiecie gdzie mozna kupic w kraju?

    Mam takie - leżaki magazynowe. Mogę Ci sprzedać po cenach z TME.
    Skontaktuj się na priv.

> [...]
    x/molex/0008701040-5263pbtl/#

    > Bede mial "troche" do pozaciskania wiec chce kupic dobre narzedzie,

    W tym temacie już nie pomogę, ale na stronie molexa jest chyba informacja.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 4. Data: 2012-06-15 16:13:06
    Od: NukeDMAn <n...@g...com>

    W dniu 2012-06-15 15:45, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    e-raster-254mm/ninigi/#
    > W TME nie ma na stanie. Podpowiecie gdzie mozna kupic w kraju?

    Maritex to sprzedaje za pół darmo prawie:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/9
    222/pid/2489/page/1/backurl

    Pod warunkiem, że to faktycznie to. Jakość oczywiście chińska :)

    --
    Pozdrawiam,
    NukeDMAn

  • 5. Data: 2012-06-15 17:18:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "NukeDMAn" <n...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jrfg60$i29$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    222/pid/2489/page/1/ba
    > ckurl
    >
    > Pod warunkiem, że to faktycznie to. Jakość oczywiście chińska :)

    Wymiary pasuja, dzieki.

  • 6. Data: 2012-06-15 20:10:06
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    x/molex/0008701040-5263pbtl/#
    > Bede mial "troche" do pozaciskania wiec chce kupic dobre narzedzie,

    Popieraj lokalny handel
    http://www.sklep.monster.pl/GH-02-JS-8001-02-HU-02-G
    N-ZLACZE-1000SZT%284,,7443%29.aspx.
    Mają też dużo różnych zaciskarek. Najlepiej oglądać na miejscu i pokazać
    palcem co chcesz :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 7. Data: 2012-06-16 08:53:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    N-ZLACZE-1000SZT%284,,
    > 7443%29.aspx. Mają też dużo różnych zaciskarek. Najlepiej oglądać na

    Mam zamiar wybrac sie po sniadaniu :)

  • 8. Data: 2012-06-16 09:24:32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Tak ze 100, może 150 bym uzbierał, ale widzę że już pewnie masz.
    Co do praski - żadne nożyczkowe się nie nadają, przynajmniej z mojego
    doświadczenia.
    Praska którą stosuję ma symbol YAC4 i wygląda tak:

    http://www.cnd.com.pl/produkt.php?produkt=2156&grupa
    =

    Przy ilości o jakiej piszesz i tak czeka Cię nerwica j..der.
    Z tego powodu staram się nie stosować już tych złączy.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2012-06-16 10:25:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Przy ilości o jakiej piszesz i tak czeka Cię nerwica j..der.
    > Z tego powodu staram się nie stosować już tych złączy.

    To co w takim razie polecasz zamiast?

  • 10. Data: 2012-06-16 10:28:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Praska którą stosuję ma symbol YAC4 i wygląda tak:
    > http://www.cnd.com.pl/produkt.php?produkt=2156&grupa
    =

    Jedno pytanko - czy przy takiej prasce trzeba zdejmowac
    izolacje z konca przewodu, czy tez blaszki sa wywijane
    i wbijane w przewod przez izolacje???