  • 1. Data: 2012-06-15 13:49:56
    Temat: zewnętrzny kontroler diseq ?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    Chciałbym wykorzystać do zastosowań nie satelitarnych obrotnicę sterowaną
    poprzez DiSEq.

    Potrzebowałbym prostego kontrolera, który zasili obrotnice, pozwoli na jej
    obracanie prawo/lewo,
    zapamiętanie aktualnej pozycji (kilka) i ich odtwarzanie.

    Kiedyś, miałem sterownik zewnętrzny do tunera Pace, który to robił na 4
    przewodach (zasilanie silnika + impulsator) do siłownika polarmounta
    ... i pewnie gdzieś w piwnicy lezy jeszcze
    ale teraz chyba już nie znaję obrotnicy bez DiSEq...

    A na ogłupienie samej obrotnicy i wpinanie się miedzy DiSEq a sterownie, nie
    bardzo mam ochotę...

    najprościej chyba będzie znaleźć odpowiedni kontroler...
    widział kto takie coś?

    pzdr

  • 2. Data: 2012-06-16 21:57:59
    Temat: Re: zewnętrzny kontroler diseq ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie bardzo mam ochotę...
    >
    > najprościej chyba będzie znaleźć odpowiedni kontroler...

    http://www.satshop.tv/STAB-Mini-Positioner-MP-02_3

    I podłączyć się pod przyciski wyboru satelity.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2012-06-18 12:15:14