  • 11. Data: 2012-06-16 21:12:41
    Temat: Re: Szukam wtyczek NINIGI NS25-G2
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:jrhagj$qtg$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam zamiar wybrac sie po sniadaniu :)

    Się przypomniało, swego czasu mieli te wtyczki z zaciśniętym kabelkiem
    kilkanaście cm.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 12. Data: 2012-06-16 21:31:24
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Jedno pytanko - czy przy takiej prasce trzeba zdejmowac
    > izolacje z konca przewodu, czy tez blaszki sa wywijane
    > i wbijane w przewod przez izolacje???

    W tym właśnie problem, że styki do tych złączy wymagają odizolowywania
    końcówek przewodu. Pracochłonne, żmudne i denerwujące.
    Dodatkowo jak źle zaciśniesz, to przewód potrafi się poluzować i fajnie
    jak wypadnie, ale miałem przypadki, że zostawał na miejscu tylko nie
    kontaktował (środowisko sprzyjało śniedzeniu). Ciężko znaleźć później
    taką usterkę.

    Co polecam... trudna sprawa.
    Przeszedłem na zakręcane jak przewodów mało (Arki), a jak kilka, to
    zdecydowanie IDC.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2012-06-17 08:25:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > W tym właśnie problem, że styki do tych złączy wymagają odizolowywania
    > końcówek przewodu. Pracochłonne, żmudne i denerwujące.

    Taaa, zacisnalem juz kilka bez zdejmowania izolacji ;-)
    Sprawdze z ciekawosci czy dzialaja...