  • 11. Data: 2018-10-19 21:09:14
    Temat: Re: [TOT] zima
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 18 Oct 2018 20:35:06 +0200, jestem po drukarkach 'POPiS/EU
    napisał(a):

    > czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
    > producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się nagrzewa?
    > i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?

    Możesz zamontować elektryczną grzałkę w którkim obiegu cieczy chłodzącej.

  • 12. Data: 2018-10-19 22:02:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jestem po drukarkach 'POPiS/EU pisze tak:

> [...]
    > szyby?
    >
    > takie pytanie (nie znam się) czy zmieniając kąt zapłonu można
    > silnik szybko nagrzać? czy raczej zatrzeć?

    pastuch B5 się nagrzewa bardzo szybko a B4 jeszcze szybciej. Oczywiście
    oba są benzynowe.

    Trzeba było do tej EU się przeprowadzić. Tu nie ma zimy ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 13. Data: 2018-10-20 00:30:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-18 o 20:35, jestem po drukarkach 'POPiS/EU pisze:
> [...]
    > i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?
    >
    > takie pytanie (nie znam się) czy zmieniając kąt zapłonu można silnik

    Nie wiem co znaczy szybko. Ja w swoim aucie nie mam problemów z tym.
    Silnik sam z siebie nagrzewa się w kilka minut (turbinie jednak daję
    kilkanaście minut), fotele podgrzewane, gdy silnik jest zimny, to
    uruchamia się elektryczne grzanie kabiny (praktycznie natychmiast jest
    ciepło), szyby się całkiem szybko rozmrażają. Marka to Merc, diesel.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek