  • 291. Data: 2009-12-03 20:59:03
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 20:45:33 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
    > Napewno stworzy nowe. Problemu spambotów nie rozwiąże. Więcej - zaostrzy, bo
    > dopasują botnety do nowej sytuacji

    Niczego nie zaostrzy. W dodatku spamerzy będą łatwo namierzalni i można
    będzie ich bezproblemowo odstrzelić.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 292. Data: 2009-12-03 21:16:17
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Przede wszystkim to nie jest problem tych samych osob, tylko operatora
    > serwera, przez ktory beda to wysylac. A ten ma mozliwosci walki z tym
    > problemem (bo np. wie o ktorego usera chodzi), w odroznieniu od

    Autorzy trojanów to nie idioci, a ja w ciągu minuty od Pana posta wymyśliłem
    już jak zrobić to optymalnie.

    Autorów trojanów spamowych zapraszam na darmowe konsultacje. Spamu nie
    znosze, ale głupoty userów i TP jeszcze bardziej.

  • 293. Data: 2009-12-03 21:17:47
    Temat: Re: TPSA w?adc? internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > nie, on jest zwykłym trollem :)

    to mnie zablokuj baranie.

  • 294. Data: 2009-12-03 21:19:17
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > E, chyba jednak nie bardzo: "W przypadku braku akceptacji wprowadzonych
    > przez Telekomunikację Polska zmian,

    Czy ma Pan to pismo z takim tekstem. Bo z tego co wiem tego nie ma, może nie
    umieją czytać.
    Mam conajmniej 4 osoby które chciałyby zrezygnować z TP ale mają jeszcze
    ileśtam miesięcy a jeden ponad rok.
    Byłaby okazja. Z góry dzięki

  • 295. Data: 2009-12-03 21:20:46
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Ale je przynajmniej bardzo ograniczy, a pozostalosc moze da sie
    > rozwiazac innymi metodami.
    Nowe techniki botnetowe będą 20 razy lepsze niż dzisiejsze, bo potrzeba jest
    matką wynalazków.

    JEDYNĄ metodą walki ze spamem jest zwalczanie właścicieli komputerów które
    ten spam wysyłają. nieważne czy świadomie czy nie.

  • 296. Data: 2009-12-03 21:22:07
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>

    > Gdzie w regulaminie masz sprecyzowany dostep do internetu?
    > Bo dla wieszkosci ludzi to www, p2p, e-mail.

    Większość ludzi nie ma znaczenia, im byś zostawił sam port 80 to też by się
    cieszyli. Znaczenie mają zasady, tzn. nie zmienia się zasad gry podczas jej
    trwania tzn. trwania umowy.

  • 297. Data: 2009-12-03 21:56:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Dec 2009 21:16:17 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > Autorzy trojanów to nie idioci, a ja w ciągu minuty od Pana posta
    > wymyśliłem już jak zrobić to optymalnie.

    to wyślij z neo spam na 587 mojego serwera z autoryzacją :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 298. Data: 2009-12-03 21:56:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Dec 2009 21:17:47 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > to mnie zablokuj baranie.

    pa dziecko

  • 299. Data: 2009-12-04 07:10:19
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:
> [...]
    > cieszyli. Znaczenie mają zasady, tzn. nie zmienia się zasad gry podczas jej

    Ale po co tak kłamiesz? Nic się nie zmienia, blokada nie jest obowiązkowa.
    Tylko tyle, że jest teraz domyślnie włączona. Ale to już przecież wiesz,
    prawda?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 300. Data: 2009-12-04 08:58:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 21:19:17 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
    > Czy ma Pan to pismo z takim tekstem. Bo z tego co wiem tego nie ma, może nie
    > umieją czytać.

    Nie jestem żaden pan ;) a pisma nie mam, bo neostradzie i całej TPSA
    podziękowałem parę lat temu jak tylko pojawiła się oferta UPC...

    > Mam conajmniej 4 osoby które chciałyby zrezygnować z TP ale mają jeszcze
    > ileśtam miesięcy a jeden ponad rok.
    > Byłaby okazja. Z góry dzięki

    Ja ten tekst po prostu wygooglałem, sporo portali pisało o tym że TPSA
    blokuje port 25 i można wypowiedzieć umowę, ale nie bez konsekwencji.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944