  • 541. Data: 2009-12-12 21:52:37
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 12 Dec 2009 21:46:31 +0100, Mikołaj \"Miki\" Menke napisał(a):
    /..../
    > Jedna z obiegowych bzdur. Wolno Ci nagrywać bez żadnego ostrzeżenia
    > wszystko co jest przeznaczone dla Twoich uszu.

    Nie nagrywaj albowiem zostaniesz nagrany

  • 542. Data: 2009-12-13 08:47:18
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Jedna z obiegowych bzdur. Wolno Ci nagrywać bez żadnego ostrzeżenia
    nagrywać wolno wszystko, publikować bez pytania - to co jest informacją
    publiczną. Czyli np. nie mogę nagrać i publikować rozmowy prywatnej z Tobą,
    mogę publiczną informację firmy np. z pytaniem czy blokuje lub nie jakąś
    usługę.

  • 543. Data: 2009-12-13 10:10:26
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 13.12.2009 09:47 użytkownik Wojciech Puchar napisał :
    > nagrywać wolno wszystko

    Nie wszystko. Tak jak pisałem, nagrywać można wszystko co jest
    przeznaczone dla Twoich uszu.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 544. Data: 2009-12-13 11:29:53
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 08.12.2009 13:30 użytkownik Wojciech Puchar napisał :
    > zgadzam się. Pomysł wprowadzenia tej blokady domyślnie jest dobry

    Szybko zmieniasz zdanie:
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    "Co do samego pomysłu to uważam za błędny, ale to już moje zdanie."

  • 545. Data: 2009-12-14 08:36:22
    Od: Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org>

    On 12/9/09 2:11 AM, Wojciech Puchar wrote:

    > tak. to takie niesamowite?

    Trochę tak, bo tracisz podstawową zaletę laptopa, czyli mobilność
    (zakładając, że rzeczywiście nie masz sieci WiFi).

    --
    Lech Karol Pawłaszek <ike>
    "You will never see me fall from grace" [KoRn]

  • 546. Data: 2009-12-14 09:23:50
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org> wrote:

    > Trochę tak, bo tracisz podstawową zaletę laptopa, czyli mobilność
    > (zakładając, że rzeczywiście nie masz sieci WiFi).

    Pomijająć fakt, że w domu czasem jest więcej niż 1 laptop, no chyba
    że ktoś lubi się okręcać kablami sieciowymi...

    --
    ŁT

  • 547. Data: 2009-12-15 08:26:27
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 14.12.2009 Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org> napisał/a:

    > Trochę tak, bo tracisz podstawową zaletę laptopa, czyli mobilność
    > (zakładając, że rzeczywiście nie masz sieci WiFi).

    Jak używasz go we fotelu, czy kuchennym stole to kabelek może przeszkadzać,
    jak głównie na biurku, gdzie masz patchcord dociągnięty, to po co wifi?

    W domu np nie lubię kabli w pokoju, więc wifi jak najbardziej, we firmie i
    tak mam obok siebie kilka gniazdek rj45, a robię np backup laptopa na
    lan, więc?

    Co do 'niebezpieczniej', to ktoś rozwalił już wpa/wpa2?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 548. Data: 2009-12-16 08:51:54

    Sergiusz Rozanski wrote:

> [...]
    > lan, więc?
    >
    > Co do 'niebezpieczniej', to ktoś rozwalił już wpa/wpa2?

    Jest atak słownikowy na wpa. Z tęczowy tablicami może da się w rozsądnym
    czasie złamać. Jest nawet usługa w sieci, płacisz i w ciągu godziny Ci
    łamią hasło, o ile jest w słowniku.

    wer