  • 191. Data: 2009-12-02 11:55:25
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    >Oczywiscie, a Ty nie potrafisz?

    Nie to jest tu istotne.

    >Co powszechna wiedza? Dobra pokaze paluchem: manipulacyjka polega na tym, ze
    >napisales, iz "nie wolno", tymczasem "nie wolno bez poinformowania".

    To było implicite przyjęte założenie. Zatem napieraj dlaczego nie wolno
    nagrywać bez poinformowania.

    >Ale dlaczego uwazasz, ze ta mierna socjotechnika zmusisz mnie do pracy na
    >Twoja rzecz skoro Tobie nawet zastanowic sie nie chce?

    Mówiąc wprost - jeśli nie potrafisz poprzeć swoich wymysłów jakimiś
    sensownymi argumentami, możesz je sobie zwinąć w rulonik i przetestować
    znaczenie słowa "czopek".

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 192. Data: 2009-12-02 12:00:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ghost napisał(a):

    > Czyli chcesz wiecej niz TP zrobilo.

    Głównie "inaczej"... I nie dodałeś, że jestem komuchem? ;P

    j.

  • 193. Data: 2009-12-02 12:03:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Puchar napisał(a):

    > Będzie tylko port 80 i to tylko do certyfikowanych hostów. w ciągu 3 lat
    > max. Tyle że dla klientów TP.

    Dawno, dawno temu w opowiadaniu Przewodasa przeczytałem jak to pewien
    dziennikarz wystepowal do Odpowiedniego Urzedu, w ktorym uzyskal
    pozwolenie na 2-godzinne (bodajże) skorzystanie z Internetu ;P

    j.

  • 194. Data: 2009-12-02 12:08:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > Nie to jest tu istotne.

    Owszem jak najbardziej, istotne jest tu Twoje rzniecie glupa.

  • 195. Data: 2009-12-02 12:11:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Głównie "inaczej"... I nie dodałeś, że jestem komuchem? ;P

    Raczej nudnym plonkiem. Niezly watek na uzupelnianie.

  • 196. Data: 2009-12-02 12:23:40
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    >Owszem jak najbardziej, istotne jest tu Twoje rzniecie glupa.

    O, koledze nerwy puszczają? Ja tylko pytam o podstawę, z której
    wysnuwasz takie kategoryczne wnioski.
    No to jak, podasz wreszcie na jakiej podstawie rzekomo nagrywanie rozmów
    jest domyślnie zabronione? I jakie są od tego wyjątki?
    Czy jednak wreszcie zamilkniesz?

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 197. Data: 2009-12-02 12:36:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Dec 2009 11:30:18 +0100, osobnik zwany Mariusz Kruk
    wystukał:

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "masti"
    >
    > A gdzie masz definicję zasad współżycia społecznego?

    no właśnie nigdzie. I od interpretowania tych zasad jest sąd.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 198. Data: 2009-12-02 12:47:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > O, koledze nerwy puszczają?

    Nie to jest tu istotne.

  • 199. Data: 2009-12-02 12:49:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Wojciech Puchar wrote:

    > Więc niech blokują te porty TYM CO SPAMUJĄ. TP miała to cały czas w d., nie
    > reagowała na zgłoszenia i dlatego jest poblokowana.

    Ale w czym konkretniej dalej problem? Bo widze tylko bezpodstawne
    lamenty, z naciaganym do bolu dramatyzowaniem o jakims ograniczaniu
    wolnosci itd. Cos sie stalo? Uniemozliwiono komus wysylke poczty?
    Osobom z poprawnie (ZGODNIE Z RFC) skonfigurowanym programem
    pocztowym wcale. Spamerom? Owszem, bardzo popsuto wlasnie interes.

    Wiesz co? im wiecej piszesz, tym bardziej swoimi slowami udowadniasz
    wlasnie jak bardzo uzasadnione jest wprowadzenie blokady bez ogladania
    sie na takich histerykow.

    A teraz proponuje zajac sie czyms pozytecznym bo zaciaga juz trollem
    niestety, a z dotychczasowych wypowiedzi w tym watku wynika iz w
    tematach ktore sa poruszane na tej grupie nie masz specjalnego pojecia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 200. Data: 2009-12-02 13:18:31
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Po czym się odróżnia klienta smtp, czy jest serwerem,
    > czy nie jest?

    W orginalnym podejściu SMTP - niczym. W szczególności że gdy powstawał ten
    standard "klientów" nie było. były serwery i terminale.

    Tylko jaki to ma związek z tematem. Istotne jest że TPSA wpieprza się w to
    co i jak klient ma robić.

    Oczywiście może (wolny rynek) ale jeśli jest to w umowie albo przynajmniej
    jest możliwość rezygnacji.