    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Subject: TV->LAN/WLAN
    Date: Fri, 12 Jan 2018 02:43:22 +0100

    Czesc Wszystkim

    Myslalem nad puszczeniem sobie TV przzez LAN/WLAN i chcialem sie spytac,
    czy jest jakis sprzecik, ktory by umozliwial zrobienie czegos takiego.

    Antena TV->konwerter(serwer) TV/IP -> router(LAN/WLAN)-> klient (linuks,
    android, windows - minimum Linux i android musialby byc obslugiwany)

    Na kliencie bylaby np pjakas apka, lub przez przegladarkwe www ktora by
    sie laczyla z serwerem, wybierala kanal TV ktory chce sie ogladac, a
    nastepnie serwer by transmitowal tylko ten jeden kanal.

    Wiem, ze calego sygnalu TV nie eda sie epuscic po skeetce, bo kretka ma
    za male pasme.

    Widzialem jakies podobne rozwiazania ktore lapalo sygnal tv z powietrza,
    a nastepniee etransmitowalo przez wbudowane wifi do apki na iphonie, ale
    to nie dla mnie, bo po pierwsze nie mam iphona, a po drugie trzeba sie
    speepcjalnie podlaczac do innego AccessPointa.

    Jest jakis protokol IPTV, ale nie wglebialem sie w jeego dzialanie, gdyz
    i tak nie moglem znalezc zadnego sprpzetu do tego.

    Doradzicie cos?

    Pozdrawiam
    Pawel