  • 111. Data: 2011-09-17 09:29:49
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:42:28 +0200, Maciej S. napisał(a):
    > Ja bym inaczej zrobił - podniósł próg dopuszczalnego alkoholu do tych 0,6
    > promila, a powyżej tego - konfiskata samochodu, wysoka grzywna
    > (kilka-kilkadziesiąt tysięcy w zależności od dochodów). Recydywy - do
    > pudła.
    > Skończyło by się morderstwo w majestacie prawa

    Nadajesz sie do PiS .. a moze do PO - tam tez bajkopisarze.

    Przeciez juz tak jest. Jedziesz rowerem po pijaku do sklepu po piwo, lapie
    cie przejezdzajacy patrol policjantow, dostajesz wyrok w zawieszeniu, wiesz
    ze nastepnym razem pojdziesz siedziec, i co ?
    I znow sie dajesz zlapac prowadzac po pijaku :-)

    J.

  • 112. Data: 2011-09-17 12:23:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciej S.

    > Przeczysz sam sobie. Skoro pił i wsiadł za kółko to chciał ten wypadek
    > spowodować.

    ROTFL. Zrób sobie testy na IQ. I tyle z mojej strony.

  • 113. Data: 2011-09-17 14:22:32
    Temat: Re: TVN turbo [dłuższe]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (
    > Najprawdopodobniej zasnął.
    > Reakcja?

    podobno sekretarka/asystentka robiła mu loda :D

  • 114. Data: 2011-09-17 15:09:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-14 23:58, Maciek pisze:

    > Nawalic sie i siasc za kolko to nie wypadek. Kazdy, nawet najwiekszy
    > kretyn, wie, ze moze w ten sposob zabic przypadkowa osobe. Jesli jest na
    > tyle aroganckim bucem, zeby to zignorowac, to nalezy go potraktowac jak
    > sprawce zabojstwa.

    Są leki nasenne, które na niektórych działają tak, że zanim zasną,
    to nie pamiętają co robią (amnezja wsteczna). I jak ktoś łyknie
    takiego tabsa i połozy się spać (to pamięta) a obudzi się rano
    w szpitalu poobijany, bo wsiadł za kółko i zatrzymał się na drzewie
    (tego nie pamięta) to co? kretyn? potencjalny morderca?

  • 115. Data: 2011-09-17 17:43:24
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-16 20:13, megrims pisze:

    > A alkoholicy to również lekarze (patrz minister Religa), prawnicy,
    > adwokaci, gangsterzy (biznesmeni) itp. Ludzie, którzy coś robią
    > fajnego.

    Tylko ze oni nie zyja na koszt spoleczenstwa (w ogolnym postrzeganiu), a
    jak zauwazyles _robia_ cos fajnego (lub niefajnego, ale jednak czyms sie
    zajmuja, nie sa jak pasozyt)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 116. Data: 2011-09-17 17:57:19
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-17 17:43, venioo pisze:

    > Tylko ze oni nie zyja na koszt spoleczenstwa (w ogolnym postrzeganiu), a
    > jak zauwazyles _robia_ cos fajnego (lub niefajnego, ale jednak czyms sie
    > zajmuja, nie sa jak pasozyt)

    Masz racje.

    BTW: To zaczyna być NTG

    pozdro

  • 117. Data: 2011-09-17 19:26:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > takiego tabsa i połozy się spać (to pamięta) a obudzi się rano
    > w szpitalu poobijany, bo wsiadł za kółko i zatrzymał się na drzewie

    Lubisz stawiać trudne pytania :]
    No to kontrolnie:
    - czy ktoś taki/w tym czasie może mieć pozwolenie na broń?
    - czy rzeczą dziwną byłoby zabezpieczenie pojazdu *przed sobą*,
    np. poprzez danie kluczyków do schowania *komuś*?

    pzdr, Gotfryd

  • 118. Data: 2011-09-17 19:50:04
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

> [...]
    > wiesz
    > ze nastepnym razem pojdziesz siedziec, i co ?
    > I znow sie dajesz zlapac prowadzac po pijaku :-)

    Przestań chrzanić, nie ma konfiskaty narzędzia, nie ma wysokich grzywien, bo
    "prawa czowieka".

    Więzienia są przepełnione, i nie jest to sposób tylko ostateczność. Tylko
    wysokie kary finansowe.

    MS

  • 119. Data: 2011-09-17 19:53:03
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > ROTFL. Zrób sobie testy na IQ. I tyle z mojej strony.

    Zrobiłem. 126. OK. To był skrót myślowy z mojej strony. Ale wsiadając pijany
    za kółko liczył się z większą możliwością wypadku. Zresztą nie można
    zarzucić że nie był świadomy, bo większość z nich planuje powrót samochodem
    jeszcze przed albo na początku picia.

    MS

  • 120. Data: 2011-09-17 19:54:37
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

> [...]
    > w szpitalu poobijany, bo wsiadł za kółko i zatrzymał się na drzewie
    > (tego nie pamięta) to co? kretyn? potencjalny morderca?

    Są. Zolpidem, Dormicum.
    Ale na nich jak wół jest napisane że nie wolno po zażyciu prowadzić.

    MS