  • 21. Data: 2020-01-11 00:59:45
    Temat: Re: Tabliczki opisowe na rozdzielnie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-10 o 13:56, J.F. pisze:
    > (...)
    > Ale ... jest wyzszy poziom
    > https://www.youtube.com/watch?v=enFSoiCo-lA
    > https://www.youtube.com/watch?v=WY0SMkbGQVY
    > https://www.youtube.com/watch?v=NI5CgKUiEi8
    > (...)

    Hydrografika - świetna sprawa :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2020-01-11 10:18:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.01.2020 o 16:24, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Tu masz fotkę:
    >
    > https://imgur.com/a/5M4jJ7J

    To nie jest letraset, tylko żółta folia.

    MJ

  • 23. Data: 2020-01-11 10:36:48
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 11.01.2020 o 10:18, Michal Jankowski pisze:

    > To nie jest letraset, tylko żółta folia.

    Sprzedawane to jest w takich samych arkuszach jak letraset. Czarny też
    jest, i działa tak samo.
    W końcu latraset to też folia, więc dyskutujesz jedynie o nazwie.

    P.P.

  • 24. Data: 2020-01-11 11:24:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 11.01.2020 o 10:36, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Sprzedawane to jest w takich samych arkuszach jak letraset. Czarny też
    > jest, i działa tak samo.
    > W końcu latraset to też folia, więc dyskutujesz jedynie o nazwie.

    Nie.

    Na obrazku mamy folię plastikową (pcw chyba) z klejem pod spodem,
    sprzedawaną z ochronnym papierem pod spodem. Papier się odlepia a folię
    przylepia do obiektu.

    Letraset to jest sucha kalkomania, tam folia jest tylko podkładem, z
    którego robi się transfer literki na obiekt. Literka nie jest z folii.

    MJ

  • 25. Data: 2020-01-11 12:04:12
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Sprzedawane to jest w takich samych arkuszach jak letraset. Czarny też
    > jest, i działa tak samo.
    > W końcu latraset to też folia, więc dyskutujesz jedynie o nazwie.

    Letraset to były napisy umieszczone pod papierem i przenoszone wprost
    kontaktowo poprzez pocieranie poprzez papier czymś twardym. Jak przy
    "naszym" termotransferze ale na zimno. A tak swoją drogą jest też
    rozwiązanie dające możliwość przenoszenia na zimno wydruków z drukarki
    laserowej. Zamiast papieru kredowego trzeba użyć specjalny woskowy
    Tu przykład zastosowania. https://www.youtube.com/watch?v=6VF57Ni75mw
    Po przeniesieniu faktycznie trzeba by podgrzać żeby się wtopiło w lakier
    szafki.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 26. Data: 2020-01-11 12:29:22
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 11.01.2020 o 11:24, Michal Jankowski pisze:

    > Nie.
    >
    > Na obrazku mamy folię plastikową (pcw chyba) z klejem pod spodem,
    > sprzedawaną z ochronnym papierem pod spodem. Papier się odlepia a folię
    > przylepia do obiektu.

    Nie. Zwróć uwagę, że pod oderwanym fragmentem nie ma śladów kleju.

    > Letraset to jest sucha kalkomania, tam folia jest tylko podkładem, z
    > którego robi się transfer literki na obiekt.

    Dokładnie tak to robiłem.

    > Literka nie jest z folii.

    A z czego?
    Literki są z folii na bazie polichlorku winylu.

    P.P.

  • 27. Data: 2020-01-11 12:33:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Saturday, January 11, 2020, 12:04:12 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > Tu przykład zastosowania. https://www.youtube.com/watch?v=6VF57Ni75mw
    > Po przeniesieniu faktycznie trzeba by podgrzać żeby się wtopiło w lakier

    Ale to jest drukarka atramentowa...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2020-01-11 13:25:04
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Hello Mario,
    >
    > Saturday, January 11, 2020, 12:04:12 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale to jest drukarka atramentowa...

    No tak faktycznie :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2020-01-12 11:45:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 11.01.2020 o 12:29, Paweł Pawłowicz pisze:

    > A z czego?
    > Literki są z folii na bazie polichlorku winylu.

    Literka letrasetu nie jest z folii.

    MJ

  • 30. Data: 2020-01-12 12:17:20
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 12.01.2020 o 11:45, Michal Jankowski pisze:

    > Literka letrasetu nie jest z folii.

    A z czego?
    Litery są wycięte z folii i nałożone na inną folię, z której się je
    transferuje.

    P.P.