  • 11. Data: 2020-01-09 20:01:40
    Temat: Re: Tabliczki opisowe na rozdzielnie
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 09.01.2020 o 19:20, wowa pisze:

    > Masz na myśli tą kalkomanie?
    > Wojtek

    Tak. Robimy w ten sposób napisy na szklanych butelkach w laboratorium.
    Do podgrzewania używamy suszarki do szkła.

    P.P.

  • 12. Data: 2020-01-10 00:56:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak mnie reklamownik oleje to sprawdzę to rozwiązanie. Kolega niżej
    > pisze o Dymo co przywołuje na myśl niebieską taśmę z wyciskanymi
    > literkami :) Dlatego nie patrzyłem w tym kierunku.
    > Wojtek

    ja używam nieco innego modelu - z lidla (brother ale kupiony w lidlu).
    ogólnie jeden pies - powinno dzialac identyko - moja byla drozsza o
    jakies 15pln

  • 13. Data: 2020-01-10 01:20:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    > Tak. Robimy w ten sposób napisy na szklanych butelkach w laboratorium.
    > Do podgrzewania używamy suszarki do szkła.

    Jestem zaskoczony - oryginalne Letrasety się pod wpływem ciepła
    odrywały i kurczyły :( Ale ja się tym bawiłem 40 lat temu - może
    poprawili.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2020-01-10 09:59:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello Paweł,

    >Jestem zaskoczony - oryginalne Letrasety się pod wpływem ciepła
    >odrywały i kurczyły :( Ale ja się tym bawiłem 40 lat temu - może
    >poprawili.

    Albo zmienili material ... na tanszy :)

    J.

  • 15. Data: 2020-01-10 10:13:48
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-08 o 19:48, wowa pisze:
    > Witam
    > Czy macie jakąś technologię wykonania tabliczek opisowych na szafę sterującą? Muszę
    wykonać opis dla kilku przycisków i kontrolek umieszczonych na drzwiach rozdzielni.
    Jak to zrobić w sposób jednostkowy, amatorsko nie drogi i do przyjęcia przez
    płatnika? Wszystkie opisy jakie znalazłem zaczynają się od "kup drukarkę
    termotransferową" lub "daj do grawera". Mogę wykonać naklejki ale to bardzo ubogo.
    Najbardziej podobają mi się opisy z drukarki ale nie znam żadnego elektryka z taką
    zabawką. W zasadzie to nie znam żadnego elektryka :)
    > Wojtek

    https://www.amazon.co.uk/PROXXON-27106-Proxxon-GE-20
    /dp/B00JVSZXF4

  • 16. Data: 2020-01-10 12:18:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-10 o 09:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup
    ..
    > Hello Paweł,

    > Albo zmienili material ... na tanszy :)

    Z dawnych lat pamiętam kalkomanię - i kolorowe rysunki dla dzieci, i
    karty z literami oraz piktogramami. Było to do kupienia "wszędzie".
    Często używałem.

    Teraz jakoś nie widzę, zwłaszcza Letraset.
    Jakiś link?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2020-01-10 12:24:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-10 o 10:13, robot pisze:

    > https://www.amazon.co.uk/PROXXON-27106-Proxxon-GE-20
    /dp/B00JVSZXF4

    Czy nie lepiej się opłaca tego typu:

    https://www.amazon.co.uk/Version%E3%80%91CNC-Engravi
    ng-Machine-Controller-Extension/dp/B07KK7DMSQ/ref=pd
    _aw_sbs_60_7?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B07KK7DMSQ&pd_rd
    _r=57218e99-6dc0-41b0-af95-514079f95e4e&pd_rd_w=xntY
    m&pd_rd_wg=W29MS&pf_rd_p=0208d703-a674-4413-8899-c38
    89837d212&pf_rd_r=YN5Q8TKAYSRR8ZB6M7NV&psc=1&refRID=
    YN5Q8TKAYSRR8ZB6M7NV

    albo krócej:

    https://tiny.pl/t87zs

    Nie trzeba siedzieć godzinami i kopiować ze wzornika, tylko "samo" się robi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2020-01-10 13:43:45
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-10 o 12:24, Adam pisze:
> [...]
    >
    > https://tiny.pl/t87zs
    >
    > Nie trzeba siedzieć godzinami i kopiować ze wzornika, tylko "samo" się robi.

    Ja się nie wypowiem, bo nie posiadam tych urządzeń.
    CNC fajniesze niby, ale nie nadaje się do metalu.

  • 19. Data: 2020-01-10 13:56:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Z dawnych lat pamiętam kalkomanię - i kolorowe rysunki dla dzieci, i
    >karty z literami oraz piktogramami. Było to do kupienia "wszędzie".

    Widac czasy sie zmienily i dzieci juz nie sa zainteresowane ... albo
    po zlych sklepach chodzimy :-)

    Google sugeruje, ze modelarze tego nadal uzywaja :-)

    Ale ... jest wyzszy poziom
    https://www.youtube.com/watch?v=enFSoiCo-lA
    https://www.youtube.com/watch?v=WY0SMkbGQVY
    https://www.youtube.com/watch?v=NI5CgKUiEi8

    >Teraz jakoś nie widzę, zwłaszcza Letraset.

    Tez jestem zdziwiony, ze Letraset przetrwal :-)

    J.

  • 20. Data: 2020-01-10 16:24:40
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Jestem zaskoczony - oryginalne Letrasety się pod wpływem ciepła
    > odrywały i kurczyły :( Ale ja się tym bawiłem 40 lat temu - może
    > poprawili.

    Tu masz fotkę:

    https://imgur.com/a/5M4jJ7J

    Zrobione diabli wiedzą kiedy (parę lat temu), w użyciu przez studentów,
    a więc lekkiego życia to to nie miało.

    P.P.