  • 21. Data: 2020-02-23 11:24:44
    Temat: Re: Tani PC do emulacji Andro
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/02/2020 01:47, Marcin Debowski wrote:
    > Jestem właśnie na etapie tego uderzania i znależć coś małego, lekkiego,
    > z wbudowanym 4G/LTE i w nie zabijającej cenie to spory problem. Ale
    > pewnie skończy się właśnie jakimś Miix'em.

    Dla mnie znalezienie małego laptopa "turystycznego" rozbija się o kilka
    zabawnych problemów:

    a) wymienny dysk ssd
    b) dostateczna iloscią złącz USB3 A (czyli >0, najlepiej =2 )
    c) ładowaniem przez USB-C na napięciu <= 12V (powerbank jako drugi akku)
    d) BIOSem pisanym przez ludzi z mózgiem, nawet kawałkiem

    Ani jeden nie jest inzyniersko nieosiągalny, ale jakoś producenci mają w
    dupie moje potrzeby i produkują nieuzyteczne zabawki bez portów, bez
    dysków (32GB to dzisiaj zamało na czystego windowsa), bez sensu.
    Myslałem że może rzucę więcej kasy i Surface czy Yoga. Ale nie. Tam też
    pustaki projektowały. Pustaki wszędzie. Target suwerenowy.

    Od dobrych 3 lat szukam czegoś na wyjazdy i cała nadzieja w chińczykach.
    A wożę ciągle EeePC na dziadowskim Atomie i się nie chce popsuć :D

    Czy ja duzo wymagam?

    Najlepiej to bym wypatroszył mojego EeePC, wsadził do środka Pi4 i był
    wreszcie zadowolony ... tylko że to miesiące pracy: adaptery do matrycy,
    klawiatury, baterii ...

    PS. Prawie wszystkie tablety z windowsem 8 jakie otwierałem mają *trzy*
    porty USB na płytce, ale dwa nie wlutowane, bez otworów w obudowie i
    mają w h.. miejsca na dysk m.2 a nawet msata. Qrwa. Banda tępaków.