  • Data: 2017-07-11 10:37:33
    Temat: Tani kanał satelitarny
    Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W 2011 roku zakładałem koledze TVsat. Po montażu anteny i jej
    podłączeniu do odbiornika zaczęliśmy szukać jakichś stacji
    tvsat - cel znalezienie Astry. Znaleźliśmy coś, zestroiliśmy pozycję na
    dokładnie i zaczęliśmy przeglądać kanały.
    Satelita nie okazał się być Astrą, na koniec przeglądania stanęło na
    jakimś rumuńskim kanale który oglądaliśmy kilka godzin bo zaczął padać
    deszcz i nie chciało się nam wyjść i przestawić anteny. Jedno co mnie
    uderzyło w treści tego kanału to całkowity brak reklam, a treść kanału
    wcale nie była taka żeby zapewnić wysoką oglądalność nawet w niezbyt
    zasobnej w pieniądze Rumunii - kanał był typowo "wiejski" - gra na
    piszcałkach i innych instrumentach muzycznych, wiejskie życie, wypas
    owiec i etc. Pomyślałem wtedy że taki sat kanal musi byc niedrogi skoro
    w treści nie ma reklam - czyli źródła utrzymania. Czy ktoś z grupowiczów
    może się wypowiedzieć na temat tanich kanałów tvsat, ile kosztują -
    orientacyjnie chociaż i jakie wymogi trzeba spełniać żeby taki kanał móc
    dzierżawić ?