  • 1. Data: 2010-05-20 12:02:46
    Temat: Technologia tloaczenia płyt CD
    Od: KK <...@...a>

    Szkam czegoś dokładniejszego o technologii tłoczenia płyt CD. Znalazłem
    jakieś informacje w google, ale potrzebuję dokładniejszych, tj. wraz z
    określeniem, jakie są koszty poszczególnych operacji oraz czas, jaki
    zajmują. Czy wie ktoś, gdzie można takie informacje znaleźć?

  • 2. Data: 2010-05-20 13:33:57
    Temat: Re: Technologia tloaczenia płyt CD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <...@...a> napisał w wiadomości
    > Szkam czegoś dokładniejszego o technologii tłoczenia płyt CD.
    > Znalazłem

    W bardzo starych artykulach .. albo w nowoczesnej fabryce, bo moze
    sie zmienilo ..

    Watpie zebys do kosztow dotarl.
    A i tak moga byc z sufitu wziete.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-21 04:51:00
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Watpie zebys do kosztow dotarl.
    > A i tak moga byc z sufitu wziete.

    Niekoniecznie z sufitu. Jeśli rachunkowość dobrze zorganizowana, wiadomo
    ile kosztuje byle trzaśnięcie drzwiami magazynu. Tyle że nikt się tym
    nie chwali.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2010-05-21 07:54:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie z sufitu. Jeśli rachunkowość dobrze zorganizowana,
    > wiadomo ile kosztuje byle trzaśnięcie drzwiami magazynu.

    Dwa razy wiecej niz w firmie gdzie rachunkowosc nie jest tak
    szczegolowa :-P

    J.

  • 5. Data: 2010-05-21 08:29:29
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Dwa razy wiecej niz w firmie gdzie rachunkowosc nie jest tak szczegolowa

    I 5 x więcej niż w firmie stosującej rachunkowość kreatywną :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem