  • 11. Data: 2010-01-26 15:55:18
    Temat: Re: Telefonia stacjonarna w sieci Play
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Sty, 15:06, Marcin Kocur pisze...
    > A co to jest za operator którego mi wykrywa jako PL-16G
    > (czy jakoś tak)?

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16791
    trochę już NTG

    Ircys

  • 12. Data: 2010-01-26 16:16:54
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    > W Warszawie w centrum widze w tej chwili czterech podstawowych graczy
    > plus rzeczone 'PL 16' i koniec.

    PL 10 i PL 17 będą widoczne w terminalach obsługujących odpowiednio
    WCDMA 850 (np. Nokia E51, 6120) i WCDMA 900 (większość nowych Nokii z
    3G), przy czym PL 10 w Warszawie raczej się nie pojawi ze względu na
    używanie tych samych częstotliwości w technologii cdma2000 do telefonów
    "stacjonarnych" i "nomadycznych".

    PL 15 - widać jeszcze nie jest uruchamiane.

    Ale istotnie, to już trochę NTG...

    Marek

  • 13. Data: 2010-01-27 23:51:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > Kolejna telefonia stacjonarna na bazie BTS-ów:
    > http://telepolis.pl/news.php?id=17130

    Ciekawe, czy FTR mają asymetryczny tak jak MTR?
    Niby nie muszą, bo stacjonarnie nie roamują ;-).

    Przemek