  • 31. Data: 2014-09-23 10:57:49
    Temat: Re: Temat nieeloktroniczny
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:1798523845.20140923095918@pik-net.pl.invalid...

    > Bez przesady - w projektach transformatorów nie ma nic odkrywczego.

    W prostocie siła :-)

  • 32. Data: 2014-09-23 11:02:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Konsul41,

    Tuesday, September 23, 2014, 10:57:49 AM, you wrote:

    > W prostocie siła :-)

    Raczej w prostacie ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2014-09-23 12:45:35
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu wtorek, 23 września 2014 09:42:54 UTC+2 użytkownik k...@w...pl napisał:
    > Ich mo�e nie, ale jakiego� potentata, kt�ry za pomy��y mo�e
    zap�aci� sporo, a
    > wtedy...

    Temu potentatowi taniej wyjdzie zakup owego transformatora i zrobienie reverse
    engineering niż zakup dostępu do konta. Choć może zdobyć dostęp do konta w inny
    sposób np. przechwycenie konta i wtedy ma jak znalazł.
    Ostatnio padłem ofiarą takiego przechwycenia.

  • 34. Data: 2014-09-23 15:14:20
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-09-23 09:42, k...@w...pl pisze:

    > Ich może nie, ale jakiegoś potentata, który za pomyśły może zapłacić
    > sporo, a wtedy...

    Wtedy zatrudni Romana. To mu się znacznie bardziej opłaca niż
    podkradanie metodą podglądania przez dziurkę od klucza.

    P.P.

  • 35. Data: 2014-09-23 18:14:36
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Narzedzia -> Konfiguracja kont -> Niechaciana poczta -> Przenoszenie i
    przechowywanie.

    Zaznacz opcje "Przenoś otrzymane wiadomości , które zastały oznaczone
    jako niechciane do:"

    G.B.

  • 36. Data: 2014-09-23 18:39:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Sep 2014 09:59:18 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Bez przesady - w projektach transformatorów nie ma nic odkrywczego.

    A nie czujesz się.dziwnie, że Ci często wyświetlają reklamy
    transformatorów? :-)

    --
    Marek

  • 37. Data: 2014-09-23 19:58:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    forestdumb pisze:
    [..]
    > PS
    > Praktykowalem tez spam telefoniczny do pizd ktore maja dla mnie super
    > oferty na mail firmowy, walka z wiatrakami ale jesli masz dobry tekst to
    > sie prokurator nie doszuka stalkingu.

    Poczytaj to:
    http://piekielni.pl/61969

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 38. Data: 2014-09-23 20:14:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > A nie czujesz się.dziwnie, że Ci często wyświetlają reklamy
    > transformatorów? :-)

    Nawet tego nie zauważam.

    http://wnet.bblog.pl/wpis,wygooglany;scroogled;-;cor
    y;doctorow;po;polsku;,7543.html
    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2014-09-23 20:57:46
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 22.09.2014 07:54, Jacek Maciejewski wrote:

    > Ja dostaję nie więcej jak 10-20 na dzień a konto mam od lat. Szanuj swoje
    > konto i nie obwieszczaj go gdzie popadnie,

    Miałem kilka lat maila firmowego mirek@...itd - nie przypominam sobie
    żeby coś na niego przychodziło. Teraz mam również w innej firmie -
    przychodzi może 2-3 na miesiąc, ale mój adres jest na stronie firmy.
    Większość przychodzi na biuro@... Mam też maila na darmowym serwerze,
    wraz ze stroną - od 2011 nie przyszedł ani jeden niechciany list
    (właśnie to sprawdziłem). Tego konta nie podawałem nikomu, używałem go
    jedynie do rejestracji na (widać poważnych) portalach, służy mi też do
    odbierania powiadomień z automatów (moich). Na Onecie to jest faktycznie
    tak 10 dziennie - większość nasze banki i towarzystwa - łatwe do
    odfiltrowania.

    --
    Mirek.

  • 40. Data: 2014-09-23 22:30:19
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-09-22 12:43, Grzexs pisze:

    > A tak przy okazji - też używam Thb. Filtruje bardzo dobrze, ale od czasu
    > do czasu jakiś śmieć zostaje w głównym folderze. Zaznaczam go jako spam
    > i... nic się nie dzieje. Czy można go jakoś zmusić, by automatycznie

    Tylko kilka razy instalowałem od zera Thunderbirda. Na początku mam tak,
    że zaznacza, ale nie wszystko chce przenosić od spamu. Jednak z czasem
    te zaznaczone już wszystkie przenosi. Nie wiem od czego to zależy. Może
    są jakieś stopnie niepewności podczas nauki.

    --
    Michał