  • 41. Data: 2014-09-24 04:36:36
    Temat: Re: Temat nieeloktroniczny
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    news:835282694.20140923201400@pik-net.pl.invalid...

    > Nawet tego nie zauważam.
    >
    > http://wnet.bblog.pl/wpis,wygooglany;scroogled;-;cor
    y;doctorow;po;polsku;,7543.html

    Wow! Zajebisty tekst...

    a ten tu jeszcze lepszy:
    http://mises.pl/blog/2012/01/18/doctorow-lockdown-na
    dchodzaca-wojna-z-komputerami-ogolnego-przeznaczenia
    /
    np. to:
    'Dla zachowania wolności w przyszłości, konieczna będzie możliwość
    monitorowania naszych urządzeń i zlecania im tego, czego od nich oczekujemy;
    zdolności przeanalizowania i zakończenia procesów na nich uruchomionych;
    zdolności korzystania z nich jako z uczciwych sług naszej woli, nie jako
    zdrajców i szpiegów pracujących dla przestępców, bandytów i obsesjonatów
    kontrolowania wszystkiego.'

  • 42. Data: 2014-09-24 08:17:38
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    > Ja dostaję nie więcej jak 10-20 na dzień a konto mam od lat. Szanuj swoje
    > konto i nie obwieszczaj go gdzie popadnie, to spam z czasem zmaleje. A do
    > poczty używaj klienta mailowego z Opery 12.16 lub 12.17. Ma zarządzanie
    > spamem (i nie tylko) całkiem do rzeczy. IMO nie ma lepszego mailera.
    Witam
    Ja od lat używam konta na onecie i podaję go m.in. tutaj jawnie. Nie mam
    nadmiaru spamu na nim. Szczerze mówiąc wkurza mnie to, że już prawie
    nikt nie podaje swoje maila na grupach dyskusyjnych. Co prawda grupy
    nieco umarły. Sam z nich zrezygnowałem na dłuższy czas, gdy onet
    zrezygnował z serwera grup dyskusyjnych.

    Teraz udało mi się w końcu znaleźć serwer newsów bez logowania -
    news.atman.pl. Akurat miałem potrzebę subskrybować pewną grupę.

    Natomiast na innym koncie (o2) mam mnóstwo spamu właśnie o tym rzekomym
    zarabianiu. Też bym się chętnie tego pozbył.
    Najgorsze w tym jest to, że jeśli ustawimy jakieś automatyczne filtry,
    to prędzej czy później trafi do spamu jakaś ważna wiadomość.

    Pamiętam też kiedyś takie wydarzenie, że gdzieś na świecie padł jakiś
    serwer i spam nagle zmniejszył się o 2/3 albo i więcej.

    EdiM

  • 43. Data: 2014-09-24 20:13:01
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- Grzegorz Brzęczyszczykiewicz (2014-09-23 18:14) --------
    > Narzedzia -> Konfiguracja kont -> Niechaciana poczta -> Przenoszenie i
    > przechowywanie.
    >
    > Zaznacz opcje "Przenoś otrzymane wiadomości , które zastały oznaczone
    > jako niechciane do:"

    Mam przez IMAP i było zaznaczone "przenoś do SPAM", bo tak się nazywa
    folder na spam na serwerze. Zaznaczyłem, jak pisałeś, i pojawił się
    folder "Niechciane", a więc mam już dwa miejsca na spam. Ale dalej nie
    działa po ręcznym zaznaczeniu.

    --
    Grzexs