  • 1. Data: 2014-10-27 09:14:40
    Temat: Termosublimacyjna - jak to działa?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Pytałem na p.r.f.cyfrowa ale brak odzewu :-(
    Niby wiem jak działa taka drukarka. Ale skąd biorą się takie dziwne wydruki?
    Gdyby była smuga to nie grzeje lub grzeje cały czas.
    Ale tu brakuje połowy wydruku, i urwane jest miękko. No i te barwne smugi po
    skosie.

    200 kB https://dl.dropbox.com/s/utlci94o6kx9p46/cp.jpg?dl=0
    3 MB https://dl.dropboxusercontent.com/s/dzlzh8wkygqk9w3/
    PA262670.JPG?dl=0

    Drukowane bezpośrednio z aparatu i z komputera.

    Robert

  • 2. Data: 2014-10-27 12:20:25
    Temat: Re: Termosublimacyjna - jak to działa?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale skąd biorą się takie dziwne wydruki?

    Brak kontaktu czesci papieru z tasma CMY(K) co powoduje takze
    marszczenie sie tasmy (nierowne prowadzenie, niewlasciwy opor).
    Najbardziej prawdopodobne, ze za oba problemy odpowiada niewlasciwe
    ustawienie glowicy, lub ostatecznie, walka pod nia.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa