  • 11. Data: 2018-02-07 10:06:13
    Temat: Re: Tesla leci w kosmos.
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A co byś Ty posłał?

    Jeden by posłał imigrantów, drogi KOD a kolejny PiS, co kto woli.
    Ale wysyłać samochód na planetę, na której nie ma ludzi ani dróg, to jak
    podarować muzułmaninowi świnię zamiast kozy.

  • 12. Data: 2018-02-07 10:36:44
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > Jeden by posłał imigrantów, drogi KOD a kolejny PiS, co kto woli.
    > Ale wysyłać samochód na planetę, na której nie ma ludzi ani dróg, to jak
    > podarować muzułmaninowi świnię zamiast kozy.

    kij że nie ma dróg, ładowarki nie ma;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2018-02-07 11:38:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2018 o 10:06, nadir pisze:

    > Ale wysyłać samochód na planetę, na której nie ma ludzi ani dróg, to jak
    > podarować muzułmaninowi świnię zamiast kozy.

    Przecież FH nie zabrał lądownika z tesla a teslę. To chyba nawet nie
    miało konkretnie w Marsa trafić, a na zasadzie fajnie by było jakby się
    rozbiła akurat na Marsie. Ponoć przestrzelili i już wiedzą, że w Marsa
    nie trafią, więc pewnie nawet silników korekcyjnych nie przewidzieli.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-02-07 11:47:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-02-07 o 10:36, tck pisze:

    > kij że nie ma dróg, ładowarki nie ma;)

    A to sorry, myślałem, że ta Tesla ma panele fotowoltaiczne na dachu. W
    takim razie drugim transportem poleci ładowarka i wiatrak.

  • 15. Data: 2018-02-07 11:58:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c
    >>> 21:45 planowany strart. Na pokładzie rakiety Falcon Heavy znajduje

    >Nic, to genialny chwyt marketingowy abyś o tym wydarzeniu
    >czytał i przekazywał informację dalej. Gdyby tam leciała kupka
    >cegieł to nikt by o tym tyle nie pisał, prawda?

    Pszemolu, a nie wk* cie, ze ona tam leci za Twoje pieniadze ?
    A Musk robi genialny marketing zamias rozwiazac problemy produkcyjne i
    przyspieszyc dostawe twojej ukochanej Tesli ? :-P

    J.

    P.S. Ladowarke solarna ma ? Transmisja z Marsa, to moze byc bezcenne
    :-)

  • 16. Data: 2018-02-07 12:22:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-07, nadir <n...@h...org> wrote:
> [...]

    I księży. Nie zapominajmy o księżach. Ale miało być "co".

    > Ale wysyłać samochód na planetę, na której nie ma ludzi ani dróg, to jak
    > podarować muzułmaninowi świnię zamiast kozy.

    A co jest sens wysłać na Marsa? Sprzęt naukowo-badawczy kosztuje kupę
    pieniędzy i nie wiem kto zaryzykuje jego budowę, gdy tak w zasadzie
    testowany jest prototyp rakiety.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-02-07 12:22:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przecież FH nie zabrał lądownika z tesla a teslę. To chyba nawet nie

    No właśnie.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2018-02-07 12:36:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-07 o 08:17, miumiu pisze:
    > U?ytkownik <j...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > No niestety tesla przestrzlila orbite Marsa (wzgledem Slonca) i leci na
    > orbite pasa asteroid pomiedzy Marsem a Jowiszem.
    >
    > https://www.theverge.com/2018/2/6/16983744/spacex-te
    sla-falcon-heavy-roadster-orbit-asteroid-belt-elon-m
    usk-mars

    > A srodkowy czlon rakiety zamiast wyladowac na barce na atlantyku rozbil sie
    > 100m od niej
    >
    > https://www.theverge.com/2018/2/6/16980954/spacex-fa
    lcon-heavy-rocket-middle-core-failed-landing

    > Bunkrow nie ma ale tez jest zajebiscie ;)

    To wydarzenie to pomnik bufonady i bezsensu kapitalistycznego
    komercyjnego sposobu myślenia doprowadzonego do absurdu.

  • 19. Data: 2018-02-07 12:45:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2018 o 12:36, Poldek pisze:

    > To wydarzenie to pomnik bufonady i bezsensu kapitalistycznego
    > komercyjnego sposobu myślenia doprowadzonego do absurdu.

    E tam - pieprzysz. To był test rakiety, nic użytecznego i drogiego tam
    nikt by tam nie włożył, bo cholera wie czy nie wyleci w powietrze, a jak
    wyleci poza atmosferę to nie wiadomo do końca gdzie poleci. To nie jest
    lądownik na Marsa (zresztą szansa że trafi w Marsa była jak, że moneta
    stanie na kancie, a w zasadzie to zawiśnie w powietrzu).

    Można było na pusto posłać, można było kamieni napchać lub teslę
    wsadzić. Przynajmniej z jajem wyszło;)

    Shrek

  • 20. Data: 2018-02-07 13:53:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    > I księży. Nie zapominajmy o księżach.

    "Co kto woli" nie zawęża w żaden sposób zbioru.

    > Ale miało być "co".

    Ale skoro ty "my" decydujemy, to dlaczego ograniczać się tylko "co"?

    > A co jest sens wysłać na Marsa?

    Dopóki nie uporządkujemy spraw tu, na Ziemi, to nie widzę sensu w ogóle
    latać na Marsa.

    > Sprzęt naukowo-badawczy kosztuje kupę
    > pieniędzy i nie wiem kto zaryzykuje jego budowę, gdy tak w zasadzie
    > testowany jest prototyp rakiety.

    Tyle, że to co wysłali, też darmowe nie jest, a jeżeli chcieli sprawdzić
    po prostu tylko jakiś "balast", to wystarczyłaby zwykła woda.