  • 11. Data: 2019-09-03 21:38:38
    Temat: Re: Tesla po raz kolejny
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-03 20:42, yabba wrote:

    > Wiem, że klamka też może się zepsuć, ale samochód ma przeważnie co
    > najmniej 2 drzwi, a system dźwigni od klamki do zamka jest statystycznie
    > bardziej niezawodny od całej infrastruktury IT koniecznej do obsługi apki.

    Cała infrastruktura tak, ale kto każe całą angażować?

  • 12. Data: 2019-09-03 22:14:33
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Po co mechaniczna klamka?

    Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z
    samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2019-09-03 22:28:16
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 03-09-2019 o 21:38, kk pisze:

    > Cała infrastruktura tak, ale kto każe całą angażować?

    Według opisu, normalna obsługa zamka wymaga do pracy:
    - apka na smartfonie
    - sieć GSM/LTE
    - sieć Internet
    - serwery Tesli
    - modem i komputer w samochodzie
    - silniczek lub elektromagnes w drzwiach.

    Awaria każdego elementu wymaga posługiwania się procedurą zapasową.

    Sam nadal nie wierzę, że jest to tak przekombinowane.

    yabba

  • 14. Data: 2019-09-03 23:39:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-03 22:14, Irek.N. wrote:

    > Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z
    > samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi.

    Nie o to chodzi. Mechaniczność klamki nie czyni jej niezawodną.

  • 15. Data: 2019-09-04 01:10:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-03 18:47, RadoslawF wrote:
    > https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni
    -w-samochodach-awaria-aplikacji/

    > W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej
    > klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.
    >
    > Wszystkiego najlepszego wierzącym w lepszość nowoczesnych
    > rozwiązań.
    >

    > Pozdrawiam

    Ten artykuł wprowadza w błąd. Wszyscy użytkownicy piszą "locked out of
    the car", czyli nie mogą dostać się do samochodu. Gdyby byli uwięzieni,
    byłoby "locked in the car". Proszę sprawdzić w oryginale artykułu:
    https://thenextweb.com/cars/2019/09/03/tesla-owners-
    reportedly-got-locked-out-of-their-cars-because-the-
    app-was-down/,
    który nawet nazywa się "Some Tesla owners reportedly got locked out of
    their cars because the app was down".

    Co nie zmniejsza debilizmu tego wszystkiego.

  • 16. Data: 2019-09-04 07:59:08
    Od: p...@g...com

    --Co nie zmniejsza debilizmu tego wszystkiego.

    pytanie pomocnicze:
    czy mozna opuscic szybe i w trybie awaryjnym opuscic pojazd przez okno ?

    ps to pytanie retoryczne :-)

  • 17. Data: 2019-09-04 08:16:42
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > czy mozna opuscic szybe i w trybie awaryjnym opuscic pojazd przez okno ?
    oczywiscie, z tym ze w tesli obok.
    nalezy wiec 'awariowac' sie parami....

  • 18. Data: 2019-09-04 11:07:55
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-09-03 o 18:47, RadoslawF pisze:
> [...]
    > klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.
    >
    > Wszystkiego najlepszego wierzącym w lepszość nowoczesnych

    Ostatnio we Wrocławiu widziałem teslę na lawecie (tablica D0 TESLA) z
    lekko pukniętym przodem. Zastanawiałem się, czy to jakieś
    automaty/autonomy zawiodły ;)
    Podejrzewam, że nawet gdy wszystkie pojazdy będą autonomiczne, to i tak
    praca dla lawet będzie (autonomicznych oczywiście).

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2019-09-04 11:08:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-04 07:59, p...@g...com wrote:
    > --Co nie zmniejsza debilizmu tego wszystkiego.
    >
    > pytanie pomocnicze:
    > czy mozna opuscic szybe i w trybie awaryjnym opuscic pojazd przez okno ?
    >
    > ps to pytanie retoryczne :-)

    W zwykłym samochodzie z elektrycznym napędem szyb, obawiam się, po
    odpięciu się zasilania też może być problem. Ale można otworzyć drzwi.
    Podobno Tesla ma automatyczne odryglowanie zamków w przypadku kolizji,
    ale ponoć nie zawsze działa.

  • 20. Data: 2019-09-04 11:10:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ostatnio we Wrocławiu widziałem teslę na lawecie (tablica D0 TESLA)

    Widziałem kiedyś ten samochód i doceniłem tablice. Żeby wszyscy na pewno
    rozpoznali czym gość jeździ.