  • 81. Data: 2019-09-06 16:13:04
    Temat: Re: Tesla po raz kolejny
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 06 Sep 2019 16:07:42 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > W tylnej klapie Octavii padł mi kiedyś silniczek który ją otwierał
    > (mechanicznej wajchy połączonej z zamkiem bezpośrednio brak) więc
    > należało położyć kanapkę, wczołgać się do bagażnika, zdjąć plastik na
    > zatrzask i otworzyć ręcznie pociągając za cały mechanizm.

    W zeszłym roku miałem ten sam problem. I to samo musiałem wykonać (kanapa
    i zabawa w czołgistę). Z tą różnicą, że u mnie bagażnik jest całkiem
    ręczny - ot, linka wajchy otwierającej bagażnik pękła... Wszystko może
    się zepsuć.

    Mateusz

  • 82. Data: 2019-09-06 16:31:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-06 16:02, Mateusz Bogusz wrote:

    > Od ręki można wymienić co najmniej kilka przyczyn tego stanu rzeczy.
    > Choćby to że na terenie UE, auta z obowiązkowymi rocznikowo funkcjami
    > (ABS, ESP, EGR...) mają być postrzegane jako niesprawne bez nich ->
    > czyli nie wolno się takim poruszać -> czyli dlaczego producent miałby
    > umożliwić ich wyłączenie i kontynuowanie jazdy skoro narazi się na kary?

    ESP akurat można oficjalnie wyłączyć - mam taki przycisk po lewej
    stronie od kierownicy. Z niesprawnymi ABS i EGR samochód nadal jedzie,
    tylko kontrolki się świecą - bo przedpiszca pisał o sytuacji awarii.

  • 83. Data: 2019-09-06 21:09:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.09.2019 16:31, Uncle Pete wrote:
    > ESP akurat można oficjalnie wyłączyć - mam taki przycisk po lewej
    > stronie od kierownicy. Z niesprawnymi ABS i EGR samochód nadal jedzie,
    > tylko kontrolki się świecą - bo przedpiszca pisał o sytuacji awarii.

    To był przykład. ASR i kilka innych skrótów też się znajdzie na kokpicie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 84. Data: 2019-09-06 23:45:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-06 10:59, T. wrote:

    > Bo innych nie ma...
    > W swoim aucie mam tylne szyby na korbkę.
    > Idealna sytuacja byłaby, gdyby - owszem, było na pokładzie sporo
    > systemów ułatwiających prowadzenie auta, ale żeby była możliwość jazdy
    > bez nich. Tesla niech ma sobie takie klamki, ale jeśli nie można auta
    > otworzyć z zewnątrz to już kicha...

    Wystarczy by były niezawodne

  • 86. Data: 2019-09-19 10:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać
    > się do auta ? No i dlaczego zabraniacie lemingom być idiotami ?
    > Jeśli ktoś chce im sprzedać auto które wymaga aby przed nim klęknąć
    > i wyrzec magiczne zaklęcie niech je kupują ;-) są firmy które
    > świetnie prosperują na bogatych matolkach i uwierzcie mi tak jest
    > dla nas wszystkich lepiej ;-)

    Czy sugerujesz, ze powinna byc mozliwośc sprzedazy auta w którym podczas
    awaryjnego hamowania z kierowcy wysuwa sie zaostrzony pret?

    Wyjasniajac - ludzie moga byc głupi ale sprzedawane samochody powinny byc
    tak konstruowane zeby były w miare mozliwości bezpieczne. Brak mozliwości
    otwarcia drzwi z pewnoscia do takich rozwiazan nie nalezy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 85. Data: 2019-09-19 10:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci
    > linka z klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł.

    Czesto ci sie to zdarza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 87. Data: 2019-09-19 11:14:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-19 o 10:59, Budzik pisze:
    > Czy sugerujesz, ze powinna byc mozliwośc sprzedazy auta w którym podczas
    > awaryjnego hamowania z kierowcy wysuwa sie zaostrzony pret?

    Kiedyś było to standardem, ale odeszli od tego. :-)

    https://i2.nicepik.com/files/1003/723/754/oldtimer-c
    uba-auto-havana.jpg

    Robert

  • 88. Data: 2019-09-19 11:21:27
    Od: p...@g...com

    --Wyjasniajac - ludzie moga byc głupi ale sprzedawane samochody powinny byc
    tak konstruowane zeby były w miare mozliwości bezpieczne. Brak mozliwości
    otwarcia drzwi z pewnoscia do takich rozwiazan nie nalezy.

    nie ma przymusu kupowania Tesli, jeśli zaś ktoś jest na tyle inteligentny to niestety
    musi się liczyć z konsekwencjami czyli ewentualnym grillowaniem :-)

  • 89. Data: 2019-09-21 10:05:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.09.2019 10:59, Budzik wrote:
    > Czesto ci sie to zdarza?

    Raz na 12 lat i cztery samochody którymi jeździłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz