  • 1. Data: 2019-11-03 15:34:27
    Temat: Theremin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=V4qf5L1Ww-A

    https://mitxela.com/projects/a_tiny_theremin

    czego to ludzie nie wymysla ...

    chociaz ....
    https://youtu.be/EuggcDJOED8?t=265

    J.

  • 2. Data: 2019-11-03 16:18:25
    Temat: Re: Theremin
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 03.11.2019 15:34, J.F. wrote:

    > chociaz ....
    > https://youtu.be/EuggcDJOED8?t=265

    Ten mechanizm jest niedoskonały - gubi mu nutki - nie zdąży się
    przekręcić albo za słabe są te sprzęgiełka ... ale pomysłowe w sumie.
    Czemu nie zastosował czegoś na wzór mechanizmu skoczkowego z klawesynu?

    Kiedyś myślałem ze starej gitary zrobić dzwonek do drzwi ale nie
    wymyśliłem jak to rozwiązać mechanicznie - tzn, kilka pomysłów miałem
    ale żaden nie wydawał mi się dostatecznie prosty i dobry.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2019-11-03 16:44:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > Kiedyś myślałem ze starej gitary zrobić dzwonek do drzwi ale nie
    > wymyśliłem jak to rozwiązać mechanicznie - tzn, kilka pomysłów
    > miałem ale żaden nie wydawał mi się dostatecznie prosty i dobry.

    Można spróbować jakoś tak podobnie:

    https://youtu.be/Xu-A0jqMPd8

    --
    Jarek