  • 1. Data: 2009-03-23 19:29:57
    Temat: ThinkPad T23 i dobrze zabezpieczone WiFi
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Hmm... Próbuję właśnie skonfigurować swojego T23 do współpracy z
    uczelnianym WiFi. Zainstalowałem dodatkowy sposób uwierzytelniania TTLS
    (Securew2) jednak pojawiła się niespodzianka - nie mogę ustawić
    szyfrowania WPA lub WPA2 (tylko WEP...). Karta to IMB High Rate Wireless
    LAN MiniPCI, zainstalowane sterowniki ze strony IBM.

    Jest jakaś szansa na uzyskanie obsługi przynajmniej WPA?

  • 2. Data: 2009-03-23 21:40:19
    Temat: Re: ThinkPad T23 i dobrze zabezpieczone WiFi
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Atlantis pisze:
> [...]
    > LAN MiniPCI, zainstalowane sterowniki ze strony IBM.
    >
    > Jest jakaś szansa na uzyskanie obsługi przynajmniej WPA?

    Tak, używanie WZC, zamiast oryginalnego programu.