  • 1. Data: 2009-03-23 18:37:42
    Temat: Laptop - problem z klawiaturą?
    Od: "Kenjiro" <k...@s...pl>

    Witam

    Żona od pewnego czasu korzysta z mojego laptopa (Toshiba), głównie do www i
    gg, zaczęła jednak narzekać na to, że przeskakują jej części słów, kiedy
    pisze na gg (oto przykłady: zobacz jak pisze ta klawiatura, prze ta
    klawiatura skakują, przeskakura miało byćuje ta klawiat) i tego typu jaja.
    Czy ktoś wie może, czym to może być spowodowane? Czy to kwestia sprzętu, czy
    czego? Spotkaliście się z czymś takim? Już się zastanawiałem, czy pisząc nie
    dotyka dłonią touchpadu, ale chyba nie.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-03-23 19:32:25
    Temat: Re: Laptop - problem z klawiaturą?
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-03-23 19:37, Kenjiro wrote:
    > Już się zastanawiałem, czy pisząc nie dotyka dłonią touchpadu, ale
    > chyba nie.

    Duża część kobiet ma z tym problem. :> Tak samo jak z nauczeniem się
    ,,pukania" w niego w taki sposób by zostawało to rozpoznane jako
    kliknięcia, a nie przesunięcia, czy inne cuda.

    Wyłącz jej możliwość klikania przez puknięcia. W podobnych przypadkach z
    którymi się spotkałem nagle w cudowny sposób rozwiązywało to wszelkie
    problemy. Lekcje ,,pukania" były nieskuteczne. :>

    Arczi

  • 3. Data: 2009-03-23 20:27:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Arczi" <n...@...please> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > którymi się spotkałem nagle w cudowny sposób rozwiązywało to wszelkie
    > problemy. Lekcje ,,pukania" były nieskuteczne. :>

    A jak szkolenie, że wtyczka USB nie pasuje pod gniazdo RJ-45? Jest to także
    często spotykane. :]

  • 4. Data: 2009-03-23 20:42:39
    Od: "Kenjiro" <k...@s...pl>

    > Wyłącz jej możliwość klikania przez puknięcia. W podobnych przypadkach z
    > którymi się spotkałem nagle w cudowny sposób rozwiązywało to wszelkie
    > problemy. Lekcje ,,pukania" były nieskuteczne. :>

    Hmm, tyle że ona nie używa w ogóle touchpada, tylko myszy USB i klawiatury
    laptopa. Ale może touchpad wyłapuje jakieś ruchy dłoni, kto wie. Na początek
    wyłączę klikanie przez puknięcie (o ile to znajdę:))

  • 5. Data: 2009-03-23 20:46:02
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-03-23 21:27, qwerty wrote:
    > A jak szkolenie, że wtyczka USB nie pasuje pod gniazdo RJ-45? Jest to także
    > często spotykane. :]

    Jest z tyłu laptopa, więc nie ma problemu.

    Za to dwie godziny temu miałem telefoniczny instruktaż, że RJ45 nie
    pasuje do USB. ;)

    Cholera by to wzięła. W ciągu tygodnia 6 spalonych żarówek w przeróżnych
    miejscach mieszkania, spalony modem (!), a dziś padł router (gorący i
    śmierdzi spalenizną!). I cholera wie co się tam u mnie w domu dzieje.
    Przyjadę dopiero za tydzień. :/

    Arczi

  • 6. Data: 2009-03-23 20:50:47
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-03-23 21:42, Kenjiro wrote:
    > Hmm, tyle że ona nie używa w ogóle touchpada

    Ale dotyka dłońmi podczas pisania.

    Rozwiązania:
    1. Wyłączyć pukanie (Panel Sterowania -> Mysz -> Synaptics coś tam).
    2. Ustawić wyłączanie toucha po podpięciu myszki (j/w, najlepiej razem z
    powyższą opcją, a nie zamiast).
    3. Nauczyć trzymać szerzej dłonie (niewykonalne).

    Arczi

  • 7. Data: 2009-04-12 16:35:20
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 23.03.2009 19:37, Kenjiro pisze:
> [...]
    > sprzętu, czy czego? Spotkaliście się z czymś takim? Już się
    > zastanawiałem, czy pisząc nie dotyka dłonią touchpadu, ale chyba nie.

    Pewnie jednak dotyka. To typowy objaw. Czasem wystarczy lek-
    kie muśnięcie tylko -- osoba, która to robi, może zapierać się
    nawet, że nie czuła w ogóle dotykania.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |