  • 11. Data: 2018-12-08 11:15:12
    Temat: Re: To była jej ostatnia żarówka ;-)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Ale uszczelnila system. Tam sie stal cud. Po kontroli wzrosla w
    > okolicy sprzedaz rejestrowana.

    Jeśli to nawet prawda a nie wydumka to wzrosła na krótko.
    W przemytniczym zagłębiu ostro się gra. Ludzie mają poczucie krzywdy.
    Idzzie kontrolować na południe, do Polski A gdzie są duże utargi.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 12. Data: 2018-12-08 14:31:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-12-07 o 14:01, p...@g...com pisze:
    3097,scigala-mechanika-za-wymieniona-zarowke-naczeln
    iczka-skarbowki.html#s=BoxOpLink

    Można się naśmiewać, ale jak się zastanowić - jest to jedna z bardzo
    niewielu sytuacji w Polsce, gdy urzędnik został bardzo poważnie ukarany
    za działanie na faktyczną szkodę zwykłych ludzi. To nie jest jakaś
    "odpowiedzialność polityczna". To jest wyraźny sygnał dla urzędników:
    bądźcie pomocni społeczeństwu, albo wylecicie z roboty.

    --
    MN

  • 13. Data: 2018-12-08 14:40:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2018 o 11:15, PiteR pisze:

    > Jeśli to nawet prawda a nie wydumka to wzrosła na krótko.
    > W przemytniczym zagłębiu ostro się gra. Ludzie mają poczucie krzywdy.
    > Idzzie kontrolować na południe, do Polski A gdzie są duże utargi.

    LOL - a ty jesteś na drugim końcu. Nawet nei mam do ciebie pretensji, bo
    państwo traktuję jak okupanta. Ale od Polski A to się łaskawie
    odpierdol. Pisiorów wybrała Wolska B to niech tam swoją wolska politykę
    uskuteczniają.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-12-08 15:05:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 14:40:30 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > państwo traktuję jak okupanta. Ale od Polski A to się łaskawie
    > odpierdol. Pisiorów wybrała Wolska B to niech tam swoją wolska politykę

    A moze Polska B miala juz dosc wywyzszania sie Polski A :-P

    J.

  • 15. Data: 2018-12-08 15:10:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 14:31:29 +0100, Marcin N napisał(a):
> [...]
    > "odpowiedzialność polityczna". To jest wyraźny sygnał dla urzędników:
    > bądźcie pomocni społeczeństwu, albo wylecicie z roboty.

    Eee tam. Zostal ukarany za realizacje linii rzadu, ale nie zrozumienie
    linii Partii :-)

    Przeciez takie kontrole sa od lat, nowy rzad z haslem "wystarczy nie
    krasc' ich przeciez nie zakonczyl ... wiec co tym razem nie
    zadzialalo?

    Nawiasem mowiac - przyjezdza wesole miasteczko, czeskie, bo nam sie
    przestalo oplacac, a kase fiskalna ma polska.
    Przechlapane, jak tak jezdza po kilku krajach ... czy wynajmuja
    lokalna firme do sprzedawania biletow ?

    J.

  • 16. Data: 2018-12-08 15:13:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2018 o 15:05, J.F. pisze:

    > A moze Polska B miala juz dosc wywyzszania sie Polski A :-P

    Może. Tak czy inaczej wybrali sobie pisiorów głosami wolaków, to niech
    wolacy nie narzekają, że psiorstwo swoje wolskie porządki wprowadza we
    wolsce. A nie, że oni by chcieli wolskę a Polsce A, a u nich ma być wieś
    spokojna i wesoła. Co to jakaś modlitwa sąsiada?

    Shrek

  • 17. Data: 2018-12-08 15:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

> [...]
    > jakaś "odpowiedzialność polityczna". To jest wyraźny sygnał dla
    > urzędników: bądźcie pomocni społeczeństwu, albo wylecicie z roboty.

    Zazdroszcze ci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 18. Data: 2018-12-08 16:53:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak sprzedaz rejestrowana spadnie to us bedzie mial powod do prowadzenia kontroli czy
    spadlo bo spadlo czy dlatego ze znowu zaczeli ludzie krasc. Mandaty za wykroczenia
    skarbowe w budzecie nie stanowia zadnej pozycji, jest ich tak malo i sa niskie. Sa po
    to zeby przymuszac wszystkich do placenia wszystkich naleznych panstwu podatkow.
    Podatki robia rowniez uczciwsza konkurencje.

  • 19. Data: 2018-12-08 17:20:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 01:47:50 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Ale uszczelnila system. Tam sie stal cud.
    > Po kontroli wzrosla w okolicy sprzedaz rejestrowana.

    A skad ta informacja ?

    Bo podejrzewam, ze od lat takie zakupy robia i mandaty wystawiaja,
    tylko pierwszy raz sie taka skomplikowana sytuacja trafila.

    Teraz o tyle lepiej, ze media naglosnily kontrole ... a skutek ...
    sprobuj za 10 piata zarowke wymienic :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-12-08 21:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A skad ta informacja ?

    Zaraz ci zenek odpisze ze nie ma cie wpisanego w dowód wiec nie bedzie
    szukał danych dla ciebie a w ogole to jest usenet i on tu nie musi byc
    wiarygodny :)))

    Taki typ!
    Ale lubie go - podpowiedział mi jakis czas temu zeby pozbyc sie jednego
    autka, zrobiłem oczywiście odwrotnie i juz kolejne kilkadziesiat kkm bez
    problemu autko przejechało :)

    --
    Pozdrawia... Budzik