  • 11. Data: 2013-03-04 18:39:47
    Temat: Re: To sobie pojeździł
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-04 16:09, jerzu pisze:
    > A taki był ładny:
    To takich stłuczek się już u nas nie naprawia??

    Maciek

  • 12. Data: 2013-03-04 18:49:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 04 Mar 2013 18:39:47 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >To takich stłuczek się już u nas nie naprawia??

    Toć to prawie obcierka parkingowa :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2013-03-04 20:36:57
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-04 16:09, jerzu pisze:
    > http://olsztyn.wm.pl/144720,Ford-wyladowal-na-drzewi
    e-4-osoby-w-aucie-Jedna-nie-zyje.html#axzz2MIM1ickj

    Zobacz Zdzisiek, idzie jak po szynach!

    Pozdr.

  • 14. Data: 2013-03-04 20:40:49
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-04 20:36, DoQ pisze:
    e-4-osoby-w-aucie-Jedna-nie-zyje.html#axzz2MIM1ickj

    > Zobacz Zdzisiek, idzie jak po szynach!
    >
    > Pozdr.

    Trochę oleju na jezdni, dziura,lekki lód i jest efekt. Wcale nie trzeba
    wiele i nie wiadomo jakich prędkości żeby się tak rozbić. Trafił
    samochodem na drzewo najsłabszą częścią;/ Gdyby uderzył przodem pewnie
    by wyszli i cieszyli się jakie mieli szczęście. Ułamki sekund;/

  • 15. Data: 2013-03-04 20:42:11
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

> [...]

    najsłabszą
    > częścią;/ Gdyby uderzył przodem pewnie by wyszli i cieszyli się jakie mieli

    Wiekszosc wyszla, jeden mial pecha.

    sz.

  • 16. Data: 2013-03-04 20:49:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 04 Mar 2013 17:58:46 +0100, Michoo napisał(a):

    > Po co "szybkie auta" istnieją? Po to, żeby szybko jeździć. Szybka jazda
    > zmniejsza margines błędu - nie ma "szybkiej i bezpiecznej" jazy. Jak
    > szybko jeździsz to się statystycznie szybciej rozwalisz[1]. Większość
    > wcześniej zwalnia ale niektórzy nie dożywają.
    >
    > [1] W Polsce dość mocno ekstrapolując mamy jeden wypadek na ~800 tysięcy
    > km.

    Jak to policzyłeś?
    Ja kiedyś liczyłem tak:
    https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/
    pl.misc.samochody/Hley83TcaMY

    I wyszło mi 1 wypadek na około 8mln (śmiertelny co 80mln).

  • 17. Data: 2013-03-04 20:55:22
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

> [...]
    > Jedna osoba nie żyje.
    >
    > http://olsztyn.wm.pl/144720,Ford-wyladowal-na-drzewi
    e-4-osoby-w-aucie-Jedna-nie-zyje.html#axzz2MIM1ickj

    7.html

    ale co se pojeździł to jego

  • 18. Data: 2013-03-04 20:55:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-04 20:40, hisjusz pisze:
> [...]
    > samochodem na drzewo najsłabszą częścią;/ Gdyby uderzył przodem pewnie
    > by wyszli i cieszyli się jakie mieli szczęście. Ułamki sekund;/
    Dokładnie. Widać przecież że 50-tki nie przekroczył, a jak nawet to
    nieznacznie.

  • 19. Data: 2013-03-04 21:12:32
    Temat: To sobie pojeździł
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Z czystej ciekawości spytam czy tylko ja widzę, że to auto było walone wcześniej od
    strony pasażera?

  • 20. Data: 2013-03-04 21:24:12
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

> [...]

    > samochodem na drzewo najsłabszą częścią;/ Gdyby uderzył przodem pewnie
    > by wyszli i cieszyli się jakie mieli szczęście. Ułamki sekund;/

    Otóż to. Po uszkodzeniach widać że jechał przepisowo. Prawdopodobnie
    zasłabł a pasażerki złapały za kierownicę.

    Pozdr.