  • 11. Data: 2009-01-03 19:05:21
    Temat: Re: Torba LOWEPRO na DSLR - tylko jaka ?
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    "Krzysztof 45" <m...@v...pl> wrote in message
    news:gjoa22$ehg$1@news.dialog.net.pl...
    ZASK pisze:
    > Jest cos podobnego, o 10% wiekszego ?
    >Moze Inverse-100-AW

    Przyjrze się jej

  • 12. Data: 2009-01-03 19:32:38
    Od: "Tomek" <a...@W...gazeta.pl>

    > jesli w ten deseń to chyba jeszcze lepiej SLINGSHOT 100 albo 200, bo waga
    > umiarkowana wiec 2 ramiona zbędne
    >
    > wszystkie zalety plecaka z super dostępem - wystarczy obkręcić na pas, nie
    > trzeba zdejmować - bardzo wygodny patent
    > http://www.allegro.pl/item514596610_lowepro_slingsho
    t_100_aw_f_vat_warszawa.htm

    > sam mam slingshota 350 i jestem baaaaardzo zadowolony
    >
    > a rzeczywiscie plecak albo sling to duzo fajniejszy patent niz wiecznie
    > zsuwająca sie z ramienia torba.....

    Rzeczywiście Slingshot też jest bardzo fajny i warty rozważenia.

    Moim zdaniem Slingshot 100 ma w zasadzie tylko jeden głowny minus (w moim
    przypadku zadecydował on o kupnie Flipside 200 zamiast niego) - nie wejdzie do
    niego puszka z podpiętym 70-200. Być może wejdzie do większych (350, etc), ale
    wtedy plecaczek jest już tez wiekszy i przesataje byc plecaczkiem ;).

    Pzdr

  • 13. Data: 2009-01-03 19:35:10
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    ZASK pisze:

    > Nie jest zla. Tylko ma 16.5 cm, a mój DSLR z tulipanem ma ok. 17.5-18
    > cm. A wolalbym trzymac aparat z zalozonym obiektywem + tulipan, zeby
    > miec po wyjeciu od razu gotowy do "strzalu"...

    Nova 2 AW ma około 18-19cm głębokości. Tylko nie wiem jak ze średnicą
    tego tulipana, czy wejdzie gładko... szerokość torby około 10-11cm

    > Jak z sztywnoscia tej torby, ma w miare sztywne scianki ?

    Ścianki miekkie, ale grube i dość sztywne ok 1cm. Tym się nie przejmuj
    Lowepro wie co robi. Sprzęt jest bezpieczny.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 14. Data: 2009-01-03 19:52:37
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

> [...]
    > ale
    > wtedy plecaczek jest już tez wiekszy i przesataje byc plecaczkiem ;).

    zadne byc moze - wchodzi a do tego jeszcze 3-4 inne szkła i lampa ;))))

    Sebastian

  • 15. Data: 2009-01-03 20:17:13
    Od: "Roman Cierlica" <r...@W...gazeta.pl>

    Mam SlingShota aw 200 wchodzi Pentax k200d z gripem i zapiętym obiektywem
    Sigma 70-300 do przegródek kit z założonym tulipanem i stary manual Cosina
    80-200 i jest jeszcze miejsce na stałkę i kieszonki na jakieś drobiazgi i ma
    fajny pokrowiec
    przeciwdeszczowy

  • 16. Data: 2009-01-03 21:55:37
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Roman Cierlica napisał:
    > Mam SlingShota aw 200 wchodzi Pentax k200d z gripem i zapiętym obiektywem
    > Sigma 70-300 do przegródek kit z założonym tulipanem i stary manual Cosina
    > 80-200 i jest jeszcze miejsce na stałkę

    Czy próbowałeś chodzić z tym sprzętem kilka godzin? Ja w nim noszę tylko
    jeden dodatkowy obiektyw i kilka niezbędnych rzeczy osobistych. Jeśli mam
    schować lampę i jeszcze jakieś szkło, to biorę plecak.
    Ale niewątpliwie i tak SlingShot jest wygodniejszy do noszenia niż torba.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 17. Data: 2009-01-04 09:16:59
    Temat: Re: Torba LOWEPRO na DSLR - tylko jaka ? - Gdzie w Warszawie duzy wybór LOWEPRO ?
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    Gdzie w Warszawie znajduje sie sklep z duzym wyborem (dostepnych
    natychmiast, nie do zamówienia) toreb foto LOWEPRO ?? Mozecie cos polecic ?

  • 18. Data: 2009-01-04 09:24:48
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    1.
    Warszawa (Ursus):
    ul. Henryka Opienskiego 3
    pon-pt 10-18
    (budynek na prywatnej posesji
    - na bramofonie przycisk z napisem "PIKSEL").
    tel. 0 - 512 077 991
    "bo54"

    2.
    FOTORIMEX
    gsm. 500 005 041 tel. (022) 773 78 64
    Biuro Handlowe Rimex
    Romuald Rypien
    ul. Slowackiego 49
    05-075 Warszawa-Wesola
    pon-pt w godzinach 10.00 - 19.00
    "fotorimex4"

    3.
    Centrum Handlowe Targówek
    Sklep Fotogeneracja (obok Empiku)
    ul. Glebocka 15, 03-287 Warszawa
    Godziny otwarcia: Pn. - Pt. 10 - 21,
    Nd. 10 - 20

    masz farta - dopiero co sam kupowalem;)))))) powyzej efekt moich poszukiwan
    ;))))))))

    Sebastian

  • 19. Data: 2009-01-04 10:58:09
    Od: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik>

    "ZASK" <Z...@s...pl> wrote in message

    > Zamierzam kupic dodatkowo stalke 50 mm i na tym pewnie skoncze. A nawet
    > jakbym bardziej rozwinal szklarnie, to i tak nigdy nie bede bral
    > wszystkiego razem, tylko obiektywy (gra dwa) pod to co bede pstrykal.

    Tratatata :-) Mówisz że do samolotu... jak będziesz jechał na urlop na 2
    tygodnie w jakies atrakcyjne foto-okolice, to zapewniam Cię, wexmiesz
    wszystko co masz.

    Po prostu weź sprzęt do sklepu,, jak jesteś z Wawy to na giełdzie za
    wejściem na dużą salę po lewej jest największy wybór, a jak czegoś nie mają
    to mają sklep we Włochach. Mój kolega z podobnym aparatem i długim zoomem
    kupił Slingshota 200 chyba i bardzo sobie chwali, bo można zapiąć stabilnie
    dodatkowym paskiem i np. wsiąść na rower. Tylko za 150 to chyba tego nie
    kupisz.

    Pozdrawiam,
    --
    Zzyxyryzzy
    Aparat czarny

  • 20. Data: 2009-01-04 11:03:53
    Temat: Re: Torba LOWEPRO na DSLR - tylko jaka ? - Gdzie w Warszawie duzy wybr LOWEPRO ?
    Od: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik>

    "basti78" <b...@o...pl> wrote in message
    > 1.
    > Warszawa (Ursus):
    > ul. Henryka Opienskiego 3
    > pon-pt 10-18
    > (budynek na prywatnej posesji
    > - na bramofonie przycisk z napisem "PIKSEL").
    > tel. 0 - 512 077 991
    > "bo54"

    i link do nich http://torbylowepro.pl/

    W Stodole są zawsze po lewej od wejścia na duża salę. Przymierzałem na
    giełdzie, polecili mi inny, wygodniejszy plecak, wziąłem wszysko co mam i
    pojechałem do Ursusa, sprawdziłem, kupiłem, jestem bardzo zadowolony.

    Na Giełdę masz jeszcze 2 godziny - chyba dzisiaj otwarte :-)
    --
    Zzyxyryzzy
    Aparat czarny