  • 21. Data: 2020-05-05 12:06:09
    Temat: Re: Transfer plików
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-05 o 11:12, Kamil pisze:
    > Skierowałeś mnie tutaj, ale nie widzę wyjaśnienia.
    Wyjaśnienie czego? Bo trochę czasu minęło. :-)
    Jak zainstalujesz na telefonie program, to masz dostęp do innych
    funkcjonalności.

    Robert

  • 22. Data: 2020-05-05 12:07:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-05 o 11:01, Kamil pisze:

    > Przenosi, czy kopiuje? Bo to ogromna różnica :) A stawianie FTP na PC
    > mnie przerasta. Nigdy tego nie ogarnąłem. Wyjaśnienia są zwykle
    > niepełne. Co to znaczy "postawienie FTP"? Serwera?

    Tej nie używam (X-plore), MyPhoneExplorer spełnia moje wszystkie potrzeby.

    Robert

  • 23. Data: 2020-05-05 12:22:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 May 2020 11:01:06 +0200, Kamil napisał(a):

    > Co to
    > znaczy "postawienie FTP"? Serwera?

    Serwer to program który serwuje coś, np. pliki. "Postawienie serwera" to
    zainstalowanie na komputerze programu z klasy "serwer" oraz jego
    skonfigurowanie. Serwer FTP to serwer który ma swój adres internetowy IP
    (typu ftp:// costam.pl) i jeśli się przeglądarką lub innym programem
    połączysz z tym adresem to zobaczysz listę plików do ewentualnego
    ściągnięcia.
    Aby więc postawić serwer FTP musisz dysponować łączem z adresem IP, tak
    z grubsza. Oraz oczywiście komputerem czynnym w czasie kiedy ktoś sobie
    zażyczy dostępu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2020-05-08 13:05:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil" 5eb12d75$0$517$6...@n...neostrada.pl

    > stawianie FTP na PC mnie przerasta.

    Postawienie serwera FTP na telefonie pracującym pod kontrolą
    Androida to instalacja malutkiej (widziałem mieszczące się
    na 32 KB) aplikacji i wpisanie kilku wyrazów typu 'login'
    i 'hasło'.

    > Co to znaczy "postawienie FTP"? Serwera?

    Jak na obeznanego z edytorami dysków (jeśli to Ty narzekałeś
    na nikłą użyteczność WinHex -- może mylę się?) i odzyskiem
    danych z uszkodzonych nośników jesteś dziwnie niedorosły...

    --