  • 11. Data: 2019-12-30 00:48:59
    Temat: Re: Transfer plików
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-29 o 21:04, jaNus pisze:

    > Bez sensu, kup to:
    > https://allegro.pl/oferta/adapter-otg-host-do-micro-
    usb-przejsciowka-kabel-8112895737

    >  - 1,78 PLN, a prócz pena możesz tam wtykać np. dongiel od zestawu 2,4
    > GHz klaw. + mysz, wygodne, gdy coś w fonie chcesz dłubnąć nietypowego,
    > polecam!

    Kupiłam z 5 kat temu mały dongielek adapter Bluetooth Radio -za
    złotówkę, Śmiga bardzo szybko -zarówno z telefonu jak i z komputera do
    telefonu. Oczywiście najpierw trzeba sparować telefon z komputerem i
    szybko telefon jest znajdowany. Potem trzeba potwierdzić wyświetlony w
    komputerze kod i wpisać do telefonu. Póżniej juz jest wszystko na stałe
    i telefon czy tablet widnieje w Urządzeniach i Drukarkach.
    Oczywiście trzeba wskazać plik, który chcesz wysłać.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-12-30 10:40:00
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Animatorka wrote:
    > Kupiłam z 5 kat temu mały dongielek adapter Bluetooth Radio -za
    > złotówkę,

    Co to za teleSraj bez mikrego zasiegu bezprzewodowego
    przesylu (po jevvsku: bluetooth)? Nie dosc tego MUŁ w
    predkosci!

    > Śmiga bardzo szybko -zarówno z telefonu jak i z komputera do
    > telefonu.
    Buuuhhhaaa..., 25 Mbit/s to smiganie! To sranie po
    scianie! Na dokladke za jedna "zelowke"; moze miec
    NIEwiecej 2.1 Mbit/s (piec lat temu!) CHLAM!

    (Ptyś) Wańkowski once wrote:
> [...]

    Sieci bezprzewodowe (po jevvsku: wireless fidelity) w 2003
    osiagaly 54 Mbit/s, obecnie *najwolniejsze* osiagaja min.
    433 Mbit/s. (Na ten czas; MU-MIMO osiaga 10 Gbit/s).

    Przemyj oczy, czytaj co inni pisza i o co im chodzi.

    --
    eutenhosilencionaminhabunda

    ANTI junta EUdSSR
    (he spits on NATO asshole)

    Jeśli ludzie nie zniszczą
    eu-ABSURDistan, to tenże
    ZNISZCZY ich z pewnością!

    Oto jak kalifat germanistan z
    łatwością kolonizuje i ograbia kraj...
    http://bit.ly/2HnecAD

  • 13. Data: 2019-12-30 13:06:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 00:42, r...@k...pl pisze:

    > Jak to działa, trzeba coś klikać na fonie oprócz odpalenia apki?
    > Ja mam postawiony serwer FTP na fonie, ale szukam czegoś wygodniejszego.

    Nie spróbowałeś? :-)
    Aplikacja zajmuje dwie szerokości ekranu. Na jednej wybierasz źródło, na
    drugiej cel. Klik na KOPIUJ i się przenosi.

    Robert

  • 14. Data: 2019-12-30 19:55:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-29 o 21:04, jaNus pisze:

    W swojej sygnaturce "nosisz" link do programu, którego używam od zawsze
    (WiFi) bo mi się nie chce kabla podłączać. Działa wyśmienicie do
    kopiowania plików i nie tylko :> Generalnie idealna sprawa, jeśli chcesz
    mieć na kompie kopię zapasową czegośtam.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 15. Data: 2019-12-30 21:18:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 19:55, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > kopiowania plików i nie tylko :> Generalnie idealna sprawa, jeśli chcesz
    > mieć na kompie kopię zapasową czegośtam.

    O tyle lepszy od X-plore, że obsługa jest od strony PC-ta. Jednak myszką
    i dużą klawiaturą wygodniej.

    Robert

  • 16. Data: 2019-12-30 23:53:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Dec 2019 13:06:41 +0100, w
    <5e09e850$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Nie spróbowałeś? :-)
    > Aplikacja zajmuje dwie szerokości ekranu. Na jednej wybierasz źródło, na
    > drugiej cel. Klik na KOPIUJ i się przenosi.

    A ten cel to komputer? Co na nim musi być odpalone?
    Zachowuje daty/czasy (to dla mnie istotne)?

  • 17. Data: 2019-12-31 00:13:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 23:53, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 30 Dec 2019 13:06:41 +0100, w
    > <5e09e850$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A ten cel to komputer? Co na nim musi być odpalone?
    > Zachowuje daty/czasy (to dla mnie istotne)?

    Na komputerze nic. A czy zachowuje czasy. Nie.
    Ten drugi program MyPhoneExplorer zachowuje.

    Robert

  • 18. Data: 2020-01-05 12:26:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/12/2019 05:29 PM, Robert Wańkowski wrote:

    > Jak szybko przesłać plik z telefonu do komputera.

    Resilio Sync

  • 19. Data: 2020-05-05 11:01:06
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał:

    > Aplikacja zajmuje dwie szerokości ekranu. Na jednej wybierasz źródło, na
    > drugiej cel. Klik na KOPIUJ i się przenosi.

    Przenosi, czy kopiuje? Bo to ogromna różnica :) A stawianie FTP na PC mnie
    przerasta. Nigdy tego nie ogarnąłem. Wyjaśnienia są zwykle niepełne. Co to
    znaczy "postawienie FTP"? Serwera?

    PZDR

  • 20. Data: 2020-05-05 11:12:17
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał:

    > MyPhoneExplorer

    Na Win 7 po podłączeniu kabelkiem widzę telefon bez dodatkowego
    oprogramowania. Mogę traktować tel jak dysk i kopiować, przenosić, usuwać
    pliki. To po kablu, a jak po Wi-Fi? Skierowałeś mnie tutaj, ale nie widzę
    wyjaśnienia.

    Pzdr