  • 181. Data: 2014-07-29 19:14:06
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lr65gg$q0b$4@dont-email.me...

    > przecież podobno bez appstore'a działa? :)

    On sobie robotę utrudnia...

  • 182. Data: 2014-07-29 19:15:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message

    > I jednorazowo nie da się.

    > Dlaczego na domowym? Akurat ni ma domowego

    > A wie co?

    >>> 3. Dostęp po kablu bądź wifi.

    > Nie ściaąa, przecież mówię

    No ale czemu sobie życie utrudniasz zipując pliki źródłowe?

  • 183. Data: 2014-07-29 19:17:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    ?mt=8

    > Ustaliliśmy, że funkcjonalność ta potrzebna jest każdemu, kto miał
    > wcześniej inny telefon i potrzebuje wgrać dane (ale nie kontakty
    > - bo to inna sprawa). Więc nie jest to nisza.

    Jakie "dane"? Filmy, obrazki, ebooki, aplikacje - to przenosisz
    między pecetem przez iTunes. Nie potrzebujesz pendrive.

    Tracisz czas.

  • 184. Data: 2014-07-29 19:31:41
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-27 23:52, rs wrote:

    > bo pewnie mało applowcow znasz. albo zadajesz z histerycznymi
    > panienkami, które kupują sprzęt apple, dlatego, że koleżanki maja i już
    > z przyzwyczajenia w taki sposób reagujesz na neutralne informacje.

    Od lat uzywalem palmosa (jeszcze mono 160x160 - bo innych nie bylow).
    Poniewaz jestem czesto wierny marce od poczatku byl to Clie f.Sony -
    zaczynalem bodajze od J360 a skonczylem na sztandarowym TH55 (po drodze
    bylo ich chyba z 10). TH55 tez mialem wersje europejska, bo na US
    oczywiscie byl wykastrowany z BT.

    PalmOS sie skonczyl - wiec zaczolem szukac nastepcy.
    Zaczolem od Symbiana - ale tez system padl na twarz.
    Mialem pierwsza androidowa sluchawke - czyli G1.
    Potem Iphona 4. Po porownaniu wyszlo, ze kolejnego kupilem G2 (Vision,
    lub DesireZ) bo iOS uwazalem za wykastrowany system juz w porownaniu do
    PalmOS'a.
    Nie uwazam ludzi korzystajacych z iphonow za gorszych, czy cos w tym
    stylu. To jest ich wybor. W pracy szef - zagorzaly applowiec - ciagle
    sie dziwi na wyjazdach sluzbowych : a w androidzie to mozna?
    Ale zaraz zaczyna z tym swoim Apple ponad wszystko (ja sie usmiecham w
    duchu - to jego rzecz).
    Kolega, ktory od lat rowniez tylko nadgryzionym jablkiem sie posluguje
    powiada szczerze: iPhone jest dla starszych ludzi - zero problemu z
    konfiguracja, dziala - a ze nie ma wszystkiego, no coz - da sie zyc.

    I teraz do sedna:
    ja w tym watku widze raczej funbojow applea rzucajacych sie w
    konwulsjach niz normalna rozmowe.

    Watek zaczal sie od funkcjonalnosci USB w iPhonach - ok.
    Majac PalmOS, potem Symbiana czy teraz korzystajac z Androida - watek
    troche smieszy - bo to niemal oczywistosc.\
    Zrobila sie z tego kolejna religijna wojna - i to raczej nie wywolany
    przez 'funbojow' androida ale wlasnie przez 'wyznawcow' kosciola
    nadgryzionego jablka.

    > ale to właśnie tobie się taki tryb włączył. ja nie rozumiem. Pszemol
    > jaki jest, Apple jaki jest taki, ale Pszemol podał niewinną informację o
    > appie pod iOSa, a tu od razu teorie dorabiają. weźcie sobie dajcie
    > spokój. na piwo idźcie, albo z psem na spacer jak wam się nudzi, bo
    > naprawdę głupio patrzeć jak grono androidowców, czy innych kafelkowców
    > zachowuje sie jak stado rozhisteryzowanych ciot spod sklepu apple'a.
    > (nie obrażając ciot broń boże). <rs>

    o - jakosc nikt tu nie wspomnial o kosciele M$ - WP ma tryb USB czy nie?

  • 185. Data: 2014-07-29 19:44:34
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/29/2014 1:05 PM, AL wrote:
    > nie mam cisnienia - dyskutujac wyrazilem swoja opinie nt jedynie
    > slusznej drogi - streamingu muzyki, ktora Przemol pokazal, ze obecnie
    > wchodzi w stan 'trendy'.

    o czym, jak ci to J.F. pokazał, nie masz bladego pojęcia. ale ciśnienie
    nadal silne.

    > swoja wypowiedzia udowodniles, ze nie masz swojego wlasnego zdania i
    > podazasz za stadem jak bydło (za przeproszeniem).

    tia. bo potrafię z *również* powodzeniem korzystać z dobrodziejstw
    nowych technologii, to podążam za stadem? jasne, jasne. wróć ty do tej
    swojej jaskini z 8-trackami, zanim i na tej grupie wylądujesz w KFie, ze
    reszta usenetowego bydła (za przeproszeniem). <rs>

  • 186. Data: 2014-07-29 20:07:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > W pracy szef - zagorzaly applowiec - ciagle sie dziwi na wyjazdach
    > sluzbowych : a w androidzie to mozna?

    Podaj jakieś przykłady, przetestujemy wiedzę szefa...

    > Kolega, ktory od lat rowniez tylko nadgryzionym jablkiem sie posluguje
    > powiada szczerze: iPhone jest dla starszych ludzi - zero problemu z
    > konfiguracja, dziala - a ze nie ma wszystkiego, no coz - da sie zyc.

    W Androidzie konfiguracja nie działa?

    > I teraz do sedna:
    > ja w tym watku widze raczej funbojow applea rzucajacych sie w konwulsjach
    > niz normalna rozmowe.

    Znaczy kogo konkretnie?

> [...]
    > przez 'funbojow' androida ale wlasnie przez 'wyznawcow' kosciola nadgryzionego

    Dla Ciebie jest "oczywiste" to co miałeś w Palmie. Wtedy te urządzenia
    mialy inspiracje udawać pecety...
    Smartfone współczesny nie udaje peceta.

    > o - jakosc nikt tu nie wspomnial o kosciele M$ - WP ma tryb USB czy nie?

    Ciagle upierasz sie przy konkretnych rozwiazaniach problemu zamiast skupic
    sie na problemie i zapytac sie jak sie go dzis w smartfonach rozwiązuje.
    Czasy PalmOSa odeszly do lamusa.

  • 187. Data: 2014-07-29 20:18:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 12:14:06 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > On sobie robotę utrudnia...

    to działa to przesyłanie czy nie działa?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 188. Data: 2014-07-29 20:20:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 18:07:53 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Ciagle upierasz sie przy konkretnych rozwiazaniach problemu zamiast
    > skupic sie na problemie i zapytac sie jak sie go dzis w smartfonach
    > rozwiązuje. Czasy PalmOSa odeszly do lamusa.

    to powiedz jak się przesyłą pliki z kompa na iPhone'a?

  • 189. Data: 2014-07-29 20:21:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 12:17:29 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Jakie "dane"? Filmy, obrazki, ebooki, aplikacje - to przenosisz między
    > pecetem przez iTunes. Nie potrzebujesz pendrive.

    udostępniając je firmie Apple.

  • 190. Data: 2014-07-29 21:19:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > udostępniając je firmie Apple.

    ???

    Ty wiesz co to jest iTunes czy coś Ci się znowu pomyliło?