  • 11. Data: 2018-04-12 17:31:45
    Temat: Re: USB w TV
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-04-12 o 16:50, SnCu pisze:
    > Hub poda napięcia na swoje gniazdka dopiero jak telewizor rozpocznie
    > enumerację USB.

    Jednak hubowy zasilacz będzie ssał prąd cały czas...

  • 12. Data: 2018-04-12 18:21:27
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2018-04-12 o 17:31, JaNus pisze:

    > Jednak hubowy zasilacz będzie ssał prąd cały czas...

    Według specyfikacji, jak nie ma uplinka (do kontrolera magistrali) to
    nie może uruchamiać downlinka (do urządzeń poniżej siebie).

  • 13. Data: 2018-04-12 18:58:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.04.2018 o 09:59, Kris pisze:
    > Czy gniazdo usb w telewizorze da radę zasilić 3 metry takiej tasmy?
    nie kupuj diod 5050, jeśli masz jakikolwiek wybór. kup coś na 2835 i
    zasil z prawie 12v, lub taniej z zasilacza 22v (dwa paski) od holland poland
    podziękujesz mi za radę za 10 lat.

    ToMasz

    Jeśli dopiero po załączeniu tv pojawia się na usb 5v, to moze "klapnąć"
    przekaźnikiem

  • 14. Data: 2018-04-13 08:35:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2018 16:51:04 UTC+2 użytkownik SnCu napisał:
> [...]
    włączał/wyłączał się razem z TV?

    > Hub USB o odpowiedniej wydajności prądowej na wyjściach, oczywiście
    > zasilany z własnego zasilacza. Hub podłączamy przez USB do telewizora.
    > Hub poda napięcia na swoje gniazdka dopiero jak telewizor rozpocznie
    > enumerację USB.

    I to będzie najlepsze owiązanie moim zdaniem

  • 15. Data: 2018-04-13 16:21:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Apr 2018 23:35:15 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Kris

    U mnie TV zasila cały czas USB.

  • 16. Data: 2018-04-26 11:27:28
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-04-13 o 16:21, r...@k...pl pisze:

    > U mnie TV zasila cały czas USB.

    U mnie jeden TV wyłącza zasilanie na USB, drugi nie. Irytujące gdy jest
    dysk podłączony, kręci cały czas...

    Gdy TV ma jeszcze złącze SCART, to można wykorzystać do sterowania
    sygnał z pinu 8 (jeśli TV odpowiednio steruje tym pinem).

    --
    viktorius