  • 61. Data: 2017-01-19 20:34:32
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 19:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    > W jakim sensie uzywasz - jako programista androidowy ?
    >
    > Bo google na to slowo (razem pisane) zwraca mi dokladnie 6 linkow.
    > Cos malo ... domyslam sie, ze janosikowi programisci tak sobie usluge
    > nazwali, a mogli dowolnie.
    > Co usluga dokladnie robi - mozemy sie tylko domyslac.

    Boszsz, jest to usługa strumieniowania dźwięku do urządzeń BT z
    możliwością wyboru profilu dla A2DP i kanału.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Profile_systemu_Blueto
    oth

    Jacieeee, NIE MAM OCHOTY rozmawiać o sprawach oczywistych dla których
    wszystko dla Ciebie jest zagadką. Idź sobie do szkoły albo doczytaj z
    prostej Wikipedii.

    > A ja nawet nie wiem, czy to jest ta usluga, ktora pozostaje po
    > zakonczeniu programu.

    Jak już wcześniej napisałem, w nowej wersji Yanosika, nie wyraziłem
    zgody na cokolwiek i żadna usługa mi się już nie włącza. Jeśli znów coś
    popsują to się temu przyjrzę.

    [...]

    > Samsung istotnie juz stary, i byc moze sa lepsze, ale kiedys byl mlody,
    > a i tak niezbyt dobrze pomiar pradu dzialal.
    >
    > Natomiast ... mamy 4 rdzenie, ktore wykonuja 4 rozne aplikacje naraz -
    > to jak piata aplikacja ma ustalic pobor pradu przez kazda z tych 4 z
    > osobna ? :-)

    Ryli? Tu ci nie odpowiem bo jest to opisane w necie do bólu a mi się nie
    chce. Generalnie nie masz nawet mglistego pojęcia jak się to wszystko
    odbywa co idzie wywnioskować z Twojej "tezy". Nawet linka mi się nie
    chce szukać. Jak Cię to interesuje to znajdź i się doucz :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 62. Data: 2017-01-20 18:31:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Jakby mnie coś męczyło to bym sobie wyszedł a tak to ...

    A tak to pokazujesz co umiesz i gdzie masz użytkowników :)
    ---
    Co znowu ?

  • 63. Data: 2017-01-24 14:19:26
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 00:03, LordBluzg(R) pisze:
    > "adam" wydumał(a) w wiadomości ID news:o5o4at$l27$1@node1.news.atman.pl
    >
    > Mam Samsunga S5 i system A 6.0.1
    > Obecnie włączyłem "Oszczędzanie energii dla aplikacji" i ubiło mi Yanosika do tego
    stopnia że nie nie występuje w aktywnych usługach ale nie wyraziłem zgody na nic w
    nowej wersji.

    Czy coś poprawili? Po ostatnim przeinstalowaniu Yanosik daje się bez
    problemu wyłączyć i nie ściąga baterii.

  • 64. Data: 2017-01-24 17:13:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-24 o 14:19, adam pisze:

    > Czy coś poprawili? Po ostatnim przeinstalowaniu Yanosik daje się bez
    > problemu wyłączyć i nie ściąga baterii.

    Wychodzi że coś poprawili, na dodatek dodali opcje do zaptaszkowania na
    wyrażenie zgody na 3 różne rzeczy . Zadnej nie zakliknąłem. W usługach
    go już nie ma.

    --
    LordBluzg(R)