  • 51. Data: 2017-01-18 17:15:24
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-01-16 o 16:08, LordBluzg(R) pisze:
    > Mnie zaciekawiło że od jakiejś aktualizacji NIE włączony Yanosik, żre
    > baterię w tle na poziomie kilku procent, czyli jakby działa sobie,
    > pomimo że nie włączony. Chyba jednak odinstaluję bo nie lubię jak ktoś
    > mnie śledzi, jesli tego nie chcę. Mało używam Yanosika więc żadna strata.

    Dokładnie to samo u mnie. Wyłączam, ubijam na siłę poprzez "Wymuś
    zatrzymanie", a za 5 minut i tak chodzi. Ściągnąłem Permission Manager i
    cofnąłem mu zgody na niektóre procesy, ale niewiele to dało.
    Dziś np od rana mi się nie uruchomił, ale wczoraj to do południa zeżarł
    całą baterię, nie dał się wyłączyć.
    Ktoś, gdzieś napisał, że takie coś może mieć związek z nowym
    Marshmallowem, jest jakiś błąd. Ja bym to potwierdził, bo u mnie zaczął
    wariować jakoś tak wtedy, gdy zainstalowałem Marshmallowa. Ale czy to
    prawda?

  • 52. Data: 2017-01-18 23:54:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:587e60c6$0$15187$65785112@news.neostrada.pl
    [...]
    Krótko, bo nie mam zamiaru edukować, raczej piszę do bardziej ogarniętych (no
    offence)

    > Zaraz zaraz - ale wiesz, ze to w ogole jest jakas "yanosikowa usluga
    > BT" ?
    > Czy po prostu usluga, robi nie wiadomo co ...

    Przecież w tym wątku Ty wymyśliłś że jest to usługa BT :> Czaisz, że najpierw
    nabzdurzyłeś a teraz pytasz?

    > Poprosze powtorzyc.

    Grrr. Czyli nie umiesz czytać i ja mam Ci podawać?
    p...@g...com napisał:
    "dopiero apka DisableService utrupila opornych"

    Ej! Ja daję wędkę nie rybę, chcesz info to sam sobie docztaj. To ma być dyskusja a
    nie, ża ja mam odwalac za ciebie Twoje lenistwo :>
    Nie szanujesz mojego czasu a ja mam szanowac Twoje lenistwo i czytanie bez
    zrozumienia? Porąbało?

    > Konkretnie poprosze - taka godna polecenia.

    np: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.di
    gibites.accubattery&hl=pl

    > No to trzeba bylo podac konkretne narzedzie do logowania, a nie cala
    > strone malo uzytecznych apek :-P

    Nie podaję ryby na tacy. Problem leży w chęciach i drążeniu tematu. Widać że lubisz
    kelnerów zatem musisz udać się do jakiejś "restauracji" zapłacić i dać napiwek :]

    Widzisz, dyskusja ma na podkładzie zaangażowanie obu stron. Jeśli widzę że nie
    rozmawiam z osobą kompatybilną to tracę czas. Nie mam czasu na edukację kogoś.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 53. Data: 2017-01-19 00:03:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "adam" wydumał(a) w wiadomości ID news:o5o4at$l27$1@node1.news.atman.pl
> [...]
    > Marshmallowem, jest jakiś błąd. Ja bym to potwierdził, bo u mnie zaczął
    > wariować jakoś tak wtedy, gdy zainstalowałem Marshmallowa. Ale czy to

    Mam Samsunga S5 i system A 6.0.1
    Obecnie włączyłem "Oszczędzanie energii dla aplikacji" i ubiło mi Yanosika do tego
    stopnia że nie nie występuje w aktywnych usługach ale nie wyraziłem zgody na nic w
    nowej wersji.

  • 54. Data: 2017-01-19 12:30:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID
    [...]

    >Przecież w tym wątku Ty wymyśliłś że jest to usługa BT :> Czaisz, że
    >najpierw nabzdurzyłeś a teraz pytasz?

    Ja tylko zwracam uwage ze yanosik:
    a) potrafi ostrzegac i nawigowac bedąc w tle,
    b) potrafi sie uruchomic automatyczne po polaczeniu z odpowiednim
    zestawem przez BT.

    Czyli uslugi rozne sa zasadne, a cos tam musi czuwac, nawet jak
    program nie uruchomiony.

    P.S. mam wrazenie ze najnowsza wersja po starcie telefonu nie startuje
    tej uslugi.
    Zostaje dopiero po wystartowaniu yanosika.

> [...]

    >być dyskusja a nie, ża ja mam odwalac za ciebie Twoje lenistwo :>
    >Nie szanujesz mojego czasu a ja mam szanowac Twoje lenistwo i

    Wysmazyles dwa posty, a wystarczylo raz napisac dwa slowa :-)

    >np:
    >https://play.google.com/store/apps/details?id=com.d
    igibites.accubattery&hl=pl

    "Aplikacja jest niezgodna z twoim urzadzeniem."

    J.

  • 55. Data: 2017-01-19 13:16:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 12:30, J.F. pisze:
    [...]

    > Ja tylko zwracam uwage ze yanosik:
    > a) potrafi ostrzegac i nawigowac bedąc w tle,
    > b) potrafi sie uruchomic automatyczne po polaczeniu z odpowiednim
    > zestawem przez BT.

    Przecież to oczywiste. Ja zwracam uwagę, że jeśli nie aktywuję usługi
    BT, czyli nie zaklikam costam, usługa BT nie ma prawa sobie działac. Tak
    mam w innych aplikacjach i jesli nie aktywuję BT to aplikacja nie działa
    w usłudze (w tle). Tego cały czas nie potrafisz pojąć.

    > Czyli uslugi rozne sa zasadne, a cos tam musi czuwac, nawet jak program
    > nie uruchomiony.

    W przypadku AKTYWACJI usługi tak. Jesli nie chcę używać żadnej opcji BT
    (bo mam inne apki od tego) usułga powinna być wyłączona w Yanosiku.

    > P.S. mam wrazenie ze najnowsza wersja po starcie telefonu nie startuje
    > tej uslugi.
    > Zostaje dopiero po wystartowaniu yanosika.

    Możliwe, nie używam tego więc mnie mało interesuje.

    > Wysmazyles dwa posty, a wystarczylo raz napisac dwa slowa :-)

    Wystarczyło przeczytać to co już było napisane, zamiast pytać.

    Następnym razem nie podam. Zrobiłem to tylko dlatego, żeby pokazać Tobie
    jak dobrze czytasz wątek oraz jak Ci idzie zrozumienie problemu:)
    Generalnie tłumaczę Tobie rzeczy oczywiste. To JA chcę się czegoś
    dowiedzieć ale ty nie masz tych informacji a mi się nie chce ciągle
    czegoś tłumaczyć.

    gibites.accubattery&hl=pl

    > "Aplikacja jest niezgodna z twoim urzadzeniem."

    To znajdź sobie zgodną.
    --
    LordBluzg(R)

  • 56. Data: 2017-01-19 14:10:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Tak mam w innych aplikacjach i jesli nie aktywuję BT to aplikacja nie
    >działa w usłudze (w tle). Tego cały czas nie potrafisz pojąć.

    Bo nie bardzo wiem o jakiej "usludze BT" piszesz.

    DisableService pokazuje w Yanosiku kilkadziesiat uslug, z czego jedna
    sie nazywa
    BluetoothSoundService. Czy to akurat ta, to nie wiem.

    >Możliwe, nie używam tego więc mnie mało interesuje.

    P.S. "Tej", czyli jakiejs jednej, ktora jest aktywna nawet po
    zamknieciu programu/aplikacji.

    >>> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.di
    gibites.accubattery&hl=pl
    >To znajdź sobie zgodną.

    Niestety - takie to srodowisko, ze setki podobnych aplikacji, a
    wiekszosc do d* :-)

    J.

  • 57. Data: 2017-01-19 14:22:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 14:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2017-01-19 o 12:30, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > Bo nie bardzo wiem o jakiej "usludze BT" piszesz.

    Tą którą "wymyśliłeś" w tym wątku. Ile razy mam Ci jeszcze pisac że to
    nie ja zaczałem bajdurzenie o usłudze BT?

    > DisableService pokazuje w Yanosiku kilkadziesiat uslug, z czego jedna
    > sie nazywa
    > BluetoothSoundService. Czy to akurat ta, to nie wiem.

    Bo znów nie czytasz a zadajesz pytanie na grupie. Szybciej było wpisac w
    google i odczytac że chodzi o funkcję przesyłania dźwięku (sound) do
    urządzeń BT. Znów Ci pokazuję jakiem masz zaangażowanie do dyskusji i
    znów muszę tłumaczyć sprawy oczywiste. Zrozum, nie chce mi się bo masz
    takie same google jak ja :)

    > Niestety - takie to srodowisko, ze setki podobnych aplikacji, a
    > wiekszosc do d* :-)

    Raczej masz za stary sprzęt i oprogramowanie (Android).

    --
    LordBluzg(R)

  • 58. Data: 2017-01-19 17:59:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >wpisac w google i odczytac że chodzi o funkcję przesyłania dźwięku
    >(sound) do urządzeń BT. Znów Ci pokazuję jakiem masz zaangażowanie do

    Wpisales w google, czy sie domysliles ?

    >Raczej masz za stary sprzęt i oprogramowanie (Android).

    IMO - Samsung cos skopal z pomiarem pradu, byc moze wcale go nie ma,
    ale te aplikacje to nawet na innych telefonach beda dzialac tak sobie.
    Szczegolnie odkad mamy wielordzeniowe procesory :-)

    J.

  • 59. Data: 2017-01-19 19:28:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 17:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    > Wpisales w google, czy sie domysliles ?

    Wiedziałem od kilku dobrych lat :> Nie od dzisiaj używam A2DP.

    > IMO - Samsung cos skopal z pomiarem pradu, byc moze wcale go nie ma, ale
    > te aplikacje to nawet na innych telefonach beda dzialac tak sobie.
    > Szczegolnie odkad mamy wielordzeniowe procesory :-)

    Bredzisz. Masz zwyczajnie starego Samsunga i tyle. Obecnie mam S. Galaxy
    5 i mi działa. Mam też starsze modele sprzętu na których wiele aplikacji
    nie będzie już działać.

    --
    LordBluzg(R)

  • 60. Data: 2017-01-19 19:55:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    >Wiedziałem od kilku dobrych lat :> Nie od dzisiaj używam A2DP.

    W jakim sensie uzywasz - jako programista androidowy ?

    Bo google na to slowo (razem pisane) zwraca mi dokladnie 6 linkow.
    Cos malo ... domyslam sie, ze janosikowi programisci tak sobie usluge
    nazwali, a mogli dowolnie.
    Co usluga dokladnie robi - mozemy sie tylko domyslac.

    A ja nawet nie wiem, czy to jest ta usluga, ktora pozostaje po
    zakonczeniu programu.

    >Bredzisz. Masz zwyczajnie starego Samsunga i tyle.

    Samsung istotnie juz stary, i byc moze sa lepsze, ale kiedys byl
    mlody, a i tak niezbyt dobrze pomiar pradu dzialal.

    Natomiast ... mamy 4 rdzenie, ktore wykonuja 4 rozne aplikacje naraz -
    to jak piata aplikacja ma ustalic pobor pradu przez kazda z tych 4 z
    osobna ? :-)

    J.