  • 11. Data: 2014-04-28 19:43:52
    Temat: Re: Ubezpieczenie na wakacje
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    news:14v2o9w8rbtes.1vh4c2f2vry0i$.dlg@40tude.net...

    > Aha, i "czym ty jezdzisz, ze sie boisz".
    >
    > A w ramach hartowania - to gdzie zadzwonic po pomoc ?

    :) No, zaczynałem od Syrenek a potem cały katalog motoryzacyjny z kraju i ze
    świata. W większości to były auta pełnoletnie :) W dobie internetu w
    telefonach to nie problem. Dla zacofanych (m.in dla mnie) to najpierw trzeba
    się rozglądnąć dookoła, bedzie stacja, zagroda, knajpa i pytać o pomoc.
    Wbrew pozorom ludzie bardzo chętnie pomagają, nawet policja :) Jak nic nie
    ma, to tel do przyjaciela niech znajdzie pomoc drogową. Tylko teraz przy
    większości ubezpieczeń jest jakieś miniasistance, dowloką Cię do
    najbliższego naprawiacza.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 12. Data: 2014-04-30 15:32:47
    Od: olaboga <o...@c...pl>

    W dniu 2014-04-25 20:26, wowa pisze:

    > Ależ oczywiście, że były przygody! Kilka razy laweta, sznurek,
    > samodzielne naprawy, szukanie górki do parkowania, telefon do
    > przyjaciela itp. Ale to wszystko człowieka hartuje :)
    > Wojtek

    Wisze doświadczenie podobne.