  • 1. Data: 2014-04-23 07:40:29
    Temat: Emil lowca fotoradarow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Google twierdzi ze nie bylo ... ale czy to mozliwe ?

    http://www.tvnturbo.pl/programy/emil-lowca-fotoradar
    ow,8347.html
    Grupa TVN-Turbo nie oglada ?

    Coraz wiecej wk* ludzi ... moze jednak czas na partie ?

    J.

  • 2. Data: 2014-04-23 08:05:26
    Temat: Re: Emil lowca fotoradarow
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 23.04.2014 07:40, J.F. pisze:
> [...]
    ow,8347.html
    > Grupa TVN-Turbo nie oglada ?
    >
    > Coraz wiecej wk* ludzi ... moze jednak czas na partie ?

    Powiem mu dziś :)

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-04-23 08:06:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-23 07:40, J.F. pisze:
    > Google twierdzi ze nie bylo ... ale czy to mozliwe ?
    >
    > http://www.tvnturbo.pl/programy/emil-lowca-fotoradar
    ow,8347.html
    > Grupa TVN-Turbo nie oglada ?

    A gdzie to można obejrzeć? W linku nic nie ma.

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-04-23 08:58:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 23.04.2014 08:06, Marcin N pisze:

    ow,8347.html

    > A gdzie to można obejrzeć? W linku nic nie ma.

    W większości ten program to kompilacja starych nagrań, które od "lat" są
    w internecie.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-04-23 09:04:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Apr 2014 07:40:29 +0200, J.F.

    > Coraz wiecej wk* ludzi

    Dużo więcej? :P

    > ... moze jednak czas na partie ?

    Koniecznie!

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2014-04-23 09:13:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-23 08:58, anacron pisze:

    > W większości ten program to kompilacja starych nagrań, które od "lat" są
    > w internecie.

    No to marnie. Myślałem, że TVN coś wniósł do tego a oni tylko chcą
    zarobić podczepiając się do innych.

    --
    MN

  • 7. Data: 2014-04-23 12:38:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    ow,8347.html
    > Grupa TVN-Turbo nie oglada ?
    >
    > Coraz wiecej wk* ludzi ... moze jednak czas na partie ?

    Jak cała paczka TVN, Turbo służy do propagandowego urabiania widza. Tak
    więc widząc tylko i wyłącznie grzeczne płacenie mandatów przez złapanych
    kierowców dałem sobie spokój z oglądaniem tych poprawnych politycznie
    bzdur.

  • 8. Data: 2014-04-23 13:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

> [...]
    > więc widząc tylko i wyłącznie grzeczne płacenie mandatów przez złapanych
    > kierowców dałem sobie spokój z oglądaniem tych poprawnych politycznie

    No patrz, a teraz jest program w drugą stronę...

  • 9. Data: 2014-04-23 13:09:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> [...]

    >Tak więc widząc tylko i wyłącznie grzeczne płacenie mandatów przez
    >złapanych kierowców dałem sobie spokój z oglądaniem tych poprawnych

    Sam nie ogladalem, ale z opisu sadzac - daleko temu do grzecznego
    placenia :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-04-23 13:29:59
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > No patrz, a teraz jest program w drugą stronę...

    Pozornie panie Budzik, tylko pozornie..