  • 21. Data: 2011-01-25 22:00:04
    Temat: Re: [OT] Układ wejsciowy wobuloskopu
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

    > Swoja drogą ta strona posiada identyczne cechy designu jak poprzednia.
    > Przeglądając internet i oglądając strony krótkofalowców mam wrażenie że
    > kompletnie chaotyczne i niefunkcjonalne strony www to jakaś jednostka
    > chorobowa związana z tym hobby ...

    Krótkofalowcy to w zdecydowanej większości stare dziadki, które to nie
    są tak biegłe w obsłudze komputera jak młodzi i są mniej krytycznej ws.
    do swoich wytworów.

    Agent

  • 22. Data: 2011-01-25 22:16:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 23:00:04 +0100, Agent Orange wrote:

    >Krótkofalowcy to w zdecydowanej większości stare dziadki, które to nie
    >są tak biegłe w obsłudze komputera jak młodzi i są mniej krytycznej ws.
    >do swoich wytworów.

    Nie sa chyba tak zacofani z tymi komputerami, skoro potrafili zbudowac
    urzadzenie w nowoczesnej technice cyfrowej, zaprojektowac na
    komputerze schemat i plytke, napisac program obslugi pod windows, oraz
    na uC sterujacy.

    J.

  • 23. Data: 2011-01-26 16:26:41
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Agent Orange" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Krótkofalowcy to w zdecydowanej większości stare dziadki, które to nie
    > są tak biegłe w obsłudze komputera jak młodzi i są mniej krytycznej ws.
    > do swoich wytworów.

    Raczej nie mają czasu na pierdoły i średnio ich obchodzi "wygląd" (patrz
    post JF). Natomiast poziom zaawansowania ich (niektórych) projektów jest
    zdecydowanie wyższy od internetowej średniej.

    e.