  • 21. Data: 2011-01-10 10:08:08
    Temat: Re: Usuwanie lakieru proszkowego
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-01-10 10:32, Krzysztof Chajęcki pisze:

    > Preparat którego używamy nazywa się REM-LACK.

    To jest zmywacz do farb na bazie rozpuszczalnika. Czy da radę lakierowi
    proszkowemu to trzeba popróbować.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 22. Data: 2011-01-10 10:32:50
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 11:08:08 +0100, PeJot napisał(a):

    > To jest zmywacz do farb na bazie rozpuszczalnika. Czy da radę lakierowi
    > proszkowemu to trzeba popróbować.

    tak - masz rację. Nasi lakiernicy najwidoczniej nie wiedzą, czy działa, a
    tylko go używają do odwarstwiania poliuretanowego lakieru proszkowego ze
    stali ocynkowanej, surowego aluminium, lub aluminium chromianowanego...

    :->

    --
    pzdr
    meping