  • 21. Data: 2017-10-26 01:36:59
    Temat: Re: Uszczelka na 200 stopni
    Od: 4...@g...com

    Dlaczego chcesz robic byle jak? Bez tokarki, frezarki, wiertel, rozwiertakow,
    gwintownikow, narzynek itp. bym sie za zrobienie takiej pompki nie bral. Szlifierka
    do obciecia zaworu byla by potrzebna, fleksem mozna uciac i tez bedzie dobrze. Od
    biedy zamiast frezarki wiertarka kolumnowa ale wtedy nie obrobi sie na zewnatrz zeby
    jakis wyglad mialo, chyba ze ktos pilnik ma opanowany.

  • 22. Data: 2017-10-26 17:04:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik 44kogutek4 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Paliwa ciekle to weglowodory. Zgadnij do czego sie spalaja?

    Ale akurat trzonki zaworow to dobrze naoliwione.

    A jak wyglada tlumik, to mozna w starszych autach zobaczyc :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-10-26 17:23:57
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-10-26 o 01:26, 4...@g...com pisze:

    > No i dalej problem z cewka bo 200 stopni zadna dostepna izolacja nie wytrzyma.

    Dobrze że producenci tego nie wiedzą:

    http://www.eurodrut.pl/pl/produkty/przewody-nawojowe

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 24. Data: 2017-10-26 17:56:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 25.10.2017 o 16:12, 4...@g...com pisze:
    >Niezły patent.
    >Ja sobie to wymyśliłem inaczej:
    >będą 2 elektrozawory połączone szeregowo, a między nimi
    >minizbiorniczek o określonej objętości. Otwiera się pierwszy zawór i
    >napełnia zbiorniczek do ciśnienia dajmy na to 3 at. Zawór się zamyka
    >i potem otwiera się drugi, który wypuszcza zwartość zbiorniczka
    >dalej. I tak dookoła.

    P.S. Sprawdzic parametry nasycenia przy 3at ... ale 200C pewnie
    wystarczy.

    A moze inaczej - dawkowac zimna wode, ale pryskac na grzalke ...

    J.

  • 25. Data: 2017-10-26 19:22:51
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 13:49, Jacek pisze:
    > Chcę przerobić zawory produkcji Fach Cieszyn tak, aby mogły pracować w
    > temperaturze 200 stopni (max 250) na sprężonym powietrzu.

    Leży mi w szufladzie zwyczajny elektrozawór od ekspresu to kawy, ten
    odpowiedzialny za rozładowanie ciśnienia przed odkręceniem kolby. Klasa
    izolacji cewki to H, temperatura pracy do 180 *C. Może by jakiś czas
    popracował ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 26. Data: 2017-10-26 22:54:43
    Od: 4...@g...com

    Wez znajdz przekroj glowicy tam gdzie zawory i opisz co zobaczyles. Zawor wydechowy
    to raczej spalinami co maja kilkaset stopni jest smarowany. Od gory czyli od strony
    popychaczy uszczelka typu simering. Od dolu spaliny pod cisnieniem. Jak nie wiesz to
    nie pisz bo w blad wprowadzasz, czyba ze masz taki cel zeby w blad wprowadzac to
    wtedy pisz co chcesz.

  • 27. Data: 2017-10-26 23:05:15
    Od: 4...@g...com

    Dostepne to znaczy ze jest w sklepie za rogiem w ilosci detalicznej. Jak tam
    sprezarka od lodowki, dalej teoretycznie kompresor robisz?

  • 28. Data: 2017-10-27 09:51:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.10.2017 o 19:22, PeJot pisze:

> [...]
    > odpowiedzialny za rozładowanie ciśnienia przed odkręceniem kolby. Klasa
    > izolacji cewki to H, temperatura pracy do 180 *C. Może by jakiś czas

    A toś mnie zainteresował, bo byłby gotowiec.
    Daj jakieś namiary na ten zawór - typ, czy co tam. Potrzebuję takich
    kilka. Na początek dwa.
    Jacek

  • 29. Data: 2017-10-27 15:47:21
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-10-27 o 09:51, Jacek pisze:

    > A toś mnie zainteresował, bo byłby gotowiec.
    > Daj jakieś namiary na ten zawór - typ, czy co tam. Potrzebuję takich
    > kilka. Na początek dwa.

    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 30. Data: 2017-10-31 18:14:01

> [...]