  • 1. Data: 2010-04-04 08:10:00
    Temat: Jak jechać?
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    Lublin - Praga - Budapeszt - Lublin
    Ruszam we wtorek z samego rana, powrót w niedzielę.
    Jadę osobówką, raczej omijam drogi płatne.
    jakieś propozycje?
    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-04-04 09:25:10
    Temat: Re: Jak jechać?
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > raczej omijam drogi płatne.

    A dlaczego?
    P.

  • 3. Data: 2010-04-04 10:25:38
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2010-04-04 09:25, Pan Piskorz pisze:

    > A dlaczego?
    > P.

    Dokładnie. W wakacje robiłem trasę Lublin - Bielsko-Biała - Cieszyn -
    Bratysława - Wiedeń - Budapeszt - Bielsko-Biała - Lublin. Na Słowacji i
    Węgrzech wykupiłem winietki które nie kosztują koszmarne sumy a komfort
    jazdy nieporównywalny. Choć muszę przyznać że drogę powrotna z
    Budapesztu do Bielska pokonałem nie jadąc autostradą i też było całkiem
    dobrze ale na pewno wolniej niż autostradą. Poza autostradami to
    jeździłem w Szwajcarii bo nie opylało mi się kupowanie winietki
    całorocznej za 80 CHF dla kilku dni, natomiast w tym przypadku można
    kupić krótkie winietki tygodniowe w Czechach a nawet 4 dniowe na
    Węgrzech. Jak Ci zależy na czasie to chyba nie ma co się szczypać, to
    nie są jakieś straszne koszty, jak chcesz pooglądać lokalne widoki, wsie
    i miasteczka to faktycznie, więcej tego będzie poza autostradą.

    Arkady

  • 4. Data: 2010-04-04 12:17:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 3 Apr 2010 23:10:00 -0700 (PDT), Piotr Czuba napisał(a):

    > Lublin - Praga - Budapeszt - Lublin
    > Ruszam we wtorek z samego rana, powrót w niedzielę.
    > Jadę osobówką, raczej omijam drogi płatne.
    > jakieś propozycje?

    Proponowałbym jednak jechać płatnymi :) Słowacja 20 zł, Czechy 37, Węgry
    20 zł (chyba że będziesz tam ponad 4 dni). Cudów nie ma.

    Omijałbym tylko płatną A4 w Polsce (cena nieadekwatna do jakości) i
    jechał przez Wadowice-Bielsko zamiast A4-A1. Resztę sobie na mapach
    Google wyznacz :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-04-04 16:06:52
    Od: ÓLRYK VÓN KÓPINGEN <miszcz.zakonó@malborg.de>

    Pan Piskorz pisze:

    > A dlaczego?
    > P.

    dla gówna psiego :)

  • 6. Data: 2010-04-04 19:33:45
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    On 4 Kwi, 09:25, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote:

    > A dlaczego?
    > P.

    Dzięki za odpowiedzi!

    Drogi płatne omijam bo są płatne, a wolę jechać krócej niż szybciej!

  • 7. Data: 2010-04-04 22:07:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 4 Apr 2010 10:33:45 -0700 (PDT), Piotr Czuba napisał(a):

    > Drogi płatne omijam bo są płatne, a wolę jechać krócej niż szybciej!

    Raczej dłużej niż krócej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2010-04-04 23:20:15
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    On 4 Kwi, 22:07, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Raczej dłużej niż krócej.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    > Tlen: madman1985, GG: 2283138

    W domyśle - krótszą drogą

  • 9. Data: 2010-04-04 23:28:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 4 Apr 2010 14:20:15 -0700 (PDT), Piotr Czuba napisał(a):

    > W domyśle - krótszą drogą

    A, myślałem że w krótszym czasie.
    Ale i tak będziesz miał ciężko :)

    --