  • 41. Data: 2010-06-28 23:14:18
    Temat: Re: Utrata prawa jazdy na zawsze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-28 16:24, DoQ pisze:

    > Co nie?:)
    > 345km/13h= ~26km/h - to chyba rowerem:)

    Z tych 13 godzin już tutaj się parę razy nabijaliśmy, ale jak
    widać mistrzowie kierownicy z tych plotek 'prawdę' stworzą.

    Nawigacja mi podaje (zgodnie z przepisami) w okolice Międzyzdrojów
    (670km) 8,5 godziny, a kretyni będą opowiadać o 13 godzinach do
    Wrocka - w 13 godzin to ja zgodnie z przepisami obrócę w dwie strony
    i jeszcze czasu zostanie...

    Zapomniałem pewnie o tym, że nie chadzam na kursy zbijające punkty
    i nie mam problemów z policją...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 42. Data: 2010-06-29 18:56:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-27 22:31, MadMan pisze:
    (...)
    > Rowerem, pociągiem, autobusem, samochodem... Co w związku z tym?
    > Co prawda samochodem z reguły blisko, ale w tym roku byłem już w
    > Warszawie i w Chełmie (czyli jakieś 750+1100 km). Mandatów póki co brak.

    Aha, mamy czerwiec i zrobione 2kkm samochodem. Masz rację, masz skalę
    porównawczą :(

    > Może to dlatego że podczas jazdy używam mózgu a nie penisa?

    ... Co w związku z tym?

    > Tym bardziej że raczej się nie wlekę jak ślimak - z tego co kojarzę w
    > drodze powrotnej z Warszawy miałem w Częstochowie średnią ponad 80 km/h
    > (włączając w to warszawskie korki). Przy trasie z ograniczeniem z reguły
    > do 100 km/h i radarami co jakiś czas i padającym miejscami śniegu to
    > chyba nienajgorszy wynik?

    Na "gierkówce" średnia 80km/h to "nienajgorszy wynik"? Włączyłeś w to
    stołeczne korki? Znaczy się ile - +godzina spędzona w stolicy?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 43. Data: 2010-06-29 21:12:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 18:56:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Na "gierkówce" średnia 80km/h to "nienajgorszy wynik"? Włączyłeś w to
    > stołeczne korki? Znaczy się ile - +godzina spędzona w stolicy?

    No to jest średnia z przejazdu Warszawa-Częstochowa, zatem jakby tak...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 44. Data: 2010-06-29 21:32:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-29 21:12, MadMan pisze:

    > No to jest średnia z przejazdu Warszawa-Częstochowa, zatem jakby tak...

    Pytam więc, ile tych korków włączyłeś do średniej. Ja ostatnio np. na
    jakieś 300km spędziłem ponad godzinę na przejechanie DC (z południa na
    północ).

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 45. Data: 2010-06-29 21:58:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 21:32:59 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Pytam więc, ile tych korków włączyłeś do średniej. Ja ostatnio np. na
    > jakieś 300km spędziłem ponad godzinę na przejechanie DC (z południa na
    > północ).

    Odpowiadam zgodnie z prawdą - nie pamiętam. To jest po prostu to, co
    zobaczyłem na komputerze w samochodzie w Częstochowie. Korków chyba
    strasznych nie było, niemniej warunki na drodze co najwyżej takie sobie
    (jednego TIRa wyprzedzałem w zasadzie "na ślepo").

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 46. Data: 2010-06-29 22:08:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-29 21:58, MadMan pisze:

    > Odpowiadam zgodnie z prawdą - nie pamiętam. To jest po prostu to, co
    > zobaczyłem na komputerze w samochodzie w Częstochowie.

    Znaczy się wartość merytoryczna tego jest minimalna, bądź w ogóle jej
    nie ma.

    > Korków chyba
    > strasznych nie było, niemniej warunki na drodze co najwyżej takie sobie
    > (jednego TIRa wyprzedzałem w zasadzie "na ślepo").

    LOL - przypomnę Twoje słowa "padającym miejscami śniegu" :) Jeżeli
    padający miejscami śnieg to 'warunki na drodze co najwyżej takie
    sobie', to tylko potwierdzasz to wcześniej już napisałem - nie jeździsz
    samochodem i masz w związku z tym tym niewielkie o tym pojęcie.
    W zeszłym roku w styczniu/lutym bywały dni, kiedy na "gierkówce" było
    ciężko, ale nie w godzinach, w których w DC były korki.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.